اولویت تندگویان دفاع از انقلاب و نظام بود

اولویت تندگویان دفاع از انقلاب و نظام بودبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان, دریادار علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در دهمین یادواره شهید تندگویان و شهدای صنعت نفت که صبح امروز( چهارشنبه 28 آذر) در در شهرک نفت، مجموعه فرهنگی و ورزشی امام رضا(ع) اهواز برگزار شد، گفت: مهم ترین موضوع در دوران وزارت شهید تندگویان مسئله جنگ تحمیلی بوده است.

وی در ادامه افزود: آبادان مهم ترین  پالایشگاه  ما در دوران دفاع مقدس بود که شهدای صنعت نفت با رشادت و مقاومت، با خارج کردن قطعات از پالایشگاه مانع از بمباران آن توسط جنگنده های صدام شدند.

شمخانی با اشاره به روحیه انقلابی شهید تندگویان گفت: اولویت شهید تندگویان نگرانی برای اسارت یا شهادت خود نبود, بلکه اولویت او نظام و انقلاب بود و علت کثرت شهدای نفت به خاطر آن است که وزیرشان اینگونه بوده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه شهدای صنعت نفت بخشی از محور مقاومت در آبادان بودند, اظهار کرد: نیروهای صنعت نفت در مقطع جنگ تحمیلی چنان پتانسیل انقلابی داشته اند که هم نفت را استخراج و صادر می کردند و هم در حال جنگ با دشمن بودند.

شمخانی در پایان با اشاره به اینکه باید مسیر شهید تندگویان ادامه یابد,گفت: نگه داری از این سیره و روش با پیام و تشریفات و تناقضات بین حرف و عمل میسر نخواهد بود.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.