۴۰ درصد کلاس‌های مدارس تهران نیاز به نوسازی و مقاوم‌سازی دارند

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا عارف نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی در جلسه معارفه استاندار جدید تهران که امروز (دوشنبه 26 آذر ماه) برگزار شد، با اشاره به اهمیت قانون منع به کارگیری بازنشستگان اظهار کرد: قانون منع به کارگیری بازنشستگان پوست‌اندازی مناسبی بود که امید است آثار مثبت اجرای این قانون را در ایجاد نشاط و شادابی نظام اداری شاهد باشیم.

وی افزود: مهم‌ترین ویژگی استان تهران توسعه نامتوازن آن است، در صورتی که استان تهران فقط شهر تهران نیست و باید شهرستان‌های اطراف آن نیز مورد توجه جدی قرار گیرند.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معضل جدی فرسودگی مدارس استان تهران گفت: شاخص فرسودگی مدارس وضعیت نامناسبی دارد و ۴۰ درصد کلاس‌ها نیاز به بازسازی، نوسازی و مقاوم‌سازی دارند که این زیبنده تهران نیست.

وی با بیان اینکه مقاوم‌سازی ساختمان‌ها باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: تقویت مدیریت بحران و لزوم توجه به بحران آب، مشکلات محیط زیست، آلودگی هوا و معضل ترافیک نیز اهمیت بسیار دارد و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

عارف با اشاره به ضرورت رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی در سطح استان تهران تصریح کرد: آسیب‌های اجتماعی تهران باید در مرکز توجه باشد و تهران باید ام‌القرای جهان اسلام باشد. بنابراین باید با جدیت موضوع آسیب‌های اجتماعی پیگیری و راه‌حل‌های مناسب برای مقابله و پیشگیری با آن اندیشیده شود.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌ریزی‌های خوبی برای اتمام پروژه مسکن مهر صورت گرفته است، اما همچنان نیاز به تلاش بیشتر دارد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.