تحریم‌ها فرصت طلایی‌ برای افزایش ظرفیت دانش و منابع انسانی هستند

تحریم‌ها فرصت طلایی‌ برای افزایش ظرفیت دانش و منابع انسانی هستندبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم تجلیل از برگزیدگان حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت که امروز (دوشنبه ۲۶ آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد: باید سرانجام آموزش و پژوهش پیشرفت متوازن فرهنگ، قدرت و قابلیت کسب و کار باشد.

وی با بیان اینکه آموزش و پژوهش باید به بهبود معیشت و زندگی افراد جامعه توجه داشته باشند، افزود: به عنوان مثال در کشور آلمان ۲۷۰ دانشگاه به دلیل نداشتن شرایط ایده‌آل علمی تعطیل شدند، چراکه دانش آموختگان بیکار در این شرایط به تغییر ماهوی و کارآفرینی روی آوردند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ما امروز از برکت تحریم‌ها، طلایی‌ترین فرصت‌ها برای افزایش ظرفیت دانش و منابع انسانی را در اختیار داریم، افزود: ما باید برای رسیدن به اقتدار اقتصادی از این فرصت‌ها استفاده کنیم.

اسلامی بیان کرد: دانشکده عمران دانشگاه علم و صنعت جهت‌گیری موثری در حوزه حمل و نقل داشته است و تأثیرگذاری آن باید به شکوفایی منجر شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: برای رسیدن به شرایط ایده‌آل، سامانه‌های حمل و نقل مکلف شدند تا امروز و طی هفته آینده قرارداد‌های ساخت داخل را منعقد کنند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.