حس انتقام جویی عامل انتشار تصاویر خصوصی

حس انتقام جویی عامل انتشار تصاویر خصوصیبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ کاظمی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار کرد: باطرح شکایت تعداد ۱۵ نفراز شهروندان تحت عنوان توهین و فحاشی و ارسال تصاویر شخصی برای آنان از سوی فردی ناشناس در شبکه‌های اجتماعی، موضوع تحت پیگیری پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: با بررسی پیام ها، مشخص شد متهم با ایجاد یک حساب کاربری جعلی در صفحه اینستاگرامی شبیه سازی شده با صفحات اجتماعی شکات، اقدام به انتتشار تصاویر و نشر اکاذیب علیه آن‌ها کند.

وی بیان کرد: با اقدامات فنی و مهندسی تیم عملیاتی و تحقیقاتی پلیس، متهم شناسایی و در بررسی و حضور شکات معلوم شد، متهم از بستگان شکات بوده و در جهت انتقام جویی از اقوام خود با درست نمودن صفحات اینستاگرامی جعلی، اقدام به توهین وافترا و نشر اکاذیب نسبت به آن‌ها کرده است.

رئیس پلیس فتای تهران گفت: متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه ایجاد صفحات جعلی و توهین و نشر اکاذیب علیه بستگانش شد متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه ایجاد صفحات جعلی و توهین و نشر اکاذیب علیه بستگانش گردیده لیکن با مواجه در برابر ادله دیجیتالی جمع آوری شده، لب به اعتراف باز کرد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.