رعایت نکات مهم از سوی شهروندان پایتخت در زمان تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰

رعایت نکات مهم از سوی شهروندان پایتخت در زمان تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سعید آقایاری رییس مرکز کنترل و فرماندهی پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: شهروندان در زمان تماس با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به جهت مشکلات پیش آمده برای خود به نکاتی باید توجه کنند تا در روند رسیدگی پلیس به مشکلات اعلام شده به آن‌ها تسهیل دهند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان در زمان تماس با مرکز فوریت‌های پلیس، جزئیات و محل وقوع حادثه را به صورت دقیق اعلام کنند، گفت: به توصیه‌های اپراتور مبنی بر حفظ خونسردی توجه کنند، پس از حضور مامور ۱۱۰ اقدامات قانونی انجام خواهد شد و در صورت نیاز واحد گشت کلانتری نیز در محل حاضر می‌شوند.

سرهنگ آقایاری تصریح کرد: شهروندان به هر اندازه که به مامور حاضر در صحنه اطلاعات درست دهند پلیس را در رسیدگی سریع‌تر و دقیق‌تر به موضوع یاری خواهند کرد.

وی افزود: پس از بررسی اولیه، مامور ۱۱۰ برگ گزارشی به شهروندان تحویل می‌دهد که ضمن حفظ آن برگه، باید آن را برای ثبت شکایت و پیگیری موضوع به کلانتری محل ارائه کنند.

رییس مرکز کنترل و فرماندهی پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: شهروندان توجه داشته باشند، آژیر موتور یا خودرو پلیس در خیابان همچون آژیر آمبولانس و آتش نشانی، اعلام کننده فوریت و هشداردهنده برای باز کردن مسیر است لذا شهروندان عزیز با رعایت این نکات مهم، ماموران ۱۱۰ را در رسیدگی فوری و دقیق یاری کنند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.