تا برپایی نماز در بیت المقدس چیزی نمانده است

تا برپایی نماز در بیت المقدس چبزی باقی نمانده استبه گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین یکتا از فرماندهان سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز سه شنبه 13 آذر ماه در یادواره دانشجویی سفیر مقاومت با موضوع بزرگداشت شهید غضنفر رکن آبادی سفیر سابق ایران در لبنان که در مجتمع دانشگاهی ولی عصر عج برگزار شد، گفت: پیش بینی های حضرت امام خمینی(ره) ره همگی به واقعیت پیوسته است. ایشان در یکی از بیانات خود با اشاره به جنگ تحمیلی صدام علیه کشورمان فرمودند که این جنگ مقدمه فتح فلسطین است و امروز شاهدیم که ما روزی در جنگ پشت دیوار های بصره بودیم و امروز پشت دیوارهای بیت المقدس قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه روزی عده ای به شعار( تا کربلا یک یا حسین دیگر) چه معنی دارد، تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم که سال ها کربلا می رویم و سینه زنی و عزاداری می کنیم و اثری از صدام وجود ندارد و به لطف خدا تا برپایی نماز در بیت المقدس چبزی باقی نمانده است.

یکتا ادامه داد: امروز پس از نامه رهبر مسلمین جهان خطاب به جوانان اروپایی شاهد ورود این جوانان به کشور هستیم در مقابل می بینیم که داعشی ها به سوی اروپا حرکت می کنند.

وی با بیان اینکه امروز شاهد اتفاقات عجیبی در دنیا هستیم گفت: ترامپ گفته بود که سه ماه صبر کنید تا کار ایران تمام شود، ولی شاهدیم که یک ماه از این ادعا گذشته و هیچ اتفاقی رخ نداده و خواهید دید که علیرغم بسیاری از بی مهری ها و تلاش ها نفوذی ها ها سالگی انقلاب را جشن خواهیم گرفت.

یکتا با اشاره به ویژگی های رفتاری شهید رکن آبادی ادامه داد: شهید رکن آبادی از جمله شهدایی بود که دل انسان پیش او جا می ماند. او شهیدی بود که وجودش را به آسانی نفروخت و انسانی دانش بنیان بود.

وی تصریح کرد: ما به نقطه ای خاص از انقلاب اسلامی رسیده ایم. امروز آمریکا زیر تمام عهدهای خود زده و استکبار جهانی تمام قد در مقابل ما ایستاده است. دشمنان تمام تلاش خود را برای مقابله با ظهور می‌کنند، ولی ما نباید از مسیر امام زمان (عج) جا بمانیم.

یکتا در‌ پایان تاکید کرد: در دمادم طلوع امام زمان شک ها و تردیدها زیاد خواهد و ما نیز به شدت امتحان خواهیم شد و به غیر از توکل و توسل و توجه به سخنان رهبری نمی‌توانیم از این امتحان سربلند بیرون آییم.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.