بودجه 98 باید به سمت رفع محرومیت‌ها تدوین شود/توفیقات دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی حاصل نشده است

عضو سابق حزب اعتماد ملی گفت: دولت درباره اقتصاد مقاومتی زحمت‌های زیادی کشیده، اما توفیقی حاصل نشده است و دستاورد آنچنانی نداشت چراکه در تامین منابع مشکل داشته است.


بودجه 98 باید به سمت رفع محرومیت‌ها تدوین شود/توفیقات دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی حاصل نشده استاسماعیل دوستی عضو سابق حزب اعتماد ملی و عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ضرورت توجه دولت به بودجه باتوجه به تحریم ها، اظهار کرد: بودجه دولت برای سال آینده باید بر اساس واقعیت‌ها، طبق شرایط عمومی کشور و براساس مسائل برجام بسته شود.

وی افزود: دولت باید در شرایط اقتصادی کشور و با توجه به معیشت مردم، بودجه سال آینده را به نفع دهدک های پایین جامعه نحوی تعیین کند، همچنین امیدوارم که مجلس شورای اسلامی هم در این زمینه به دولت کمک کند.

دوستی با بیان اینکه یکی از مسائلی باید در بودجه نویسی به آن توجه کرد، همسان سازی حقوق است، اظهار کرد: قوه مجریه باید تلاش کند تا در حقوق ها همسان سازی صورت بگیرد و از این طریق عدالت اجتماعی را در جامعه برقرار کند.

وی به ضرورت توجه به بحث اشتغالزایی در بودجه 98 تاکید کرد و گفت: معتقدم یکی از مسائل مهمی که باید در بودجه لحاظ شود، اشتغالزایی است، همچنین بودجه باید جامع کامل و شفاف باشد، سمت و سوی آن هم به سمت رفع محرومیت‌ها فقر و نجات انسان‌های آسیب پذیر باشد.

عضو سابق حزب اعتماد ملی در پایان با انتقاد از انفعال دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: معتقدم که دولت درخصوص اقتصاد مقاومتی زحمت‌های زیادی کشیده، اما توفیقی حاصل نشده و دستاورد آنچنانی نداشت چراکه در تامین منابع مشکل داشته است.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.