شریعتمداری: خواستار پرداخت مطالبات تامین اجتماعی هستیم/ ترتیبات پرداخت مطالبات تامین اجتماعی باید در بودجه 98 تصویب شود

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی جزییات جلسه امروز فراکسیون متبوع خود را تشریح کرد.


شریعتمداری: خواستار پرداخت مطالبات تامین اجتماعی هستیم/ ترتیبات پرداخت مطالبات تامین اجتماعی باید در بودجه 98 تصویب شودسیدحسین نقوی حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جلسه امروز فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: جلسه مشترک فراکسیون با حضور شریعتمداری وزیر تعاون کار و امور اجتماعی برگزار شد.

وی افزود: در ابتدای جلسه نکات و نقطه نظرات نمایندگان درباره  تاکید بر هدایت و مدیریت دقیق تامین اجتماعی و حفظ حقوق کارگران به عنوان حق‌الناس و جلوگیری از دست‌اندازی دولت به حقوق کارگران، تاکید بر حمایت و تقویت بخش تعاونی‌ها و کارآمدسازی آنها به عنوان زمینه‌ساز استقلال، تقدیر و تشکر از شفاف‌سازی در حوزه کاری شستا و اعلام اسامی هیئت مدیره شرکت‌ها، تاکید بر استفاده از مدیران توانمند، کارآمد و آشنا به کار، تاکید بر ضرورت پرداختن جدی به اشتغالزایی، تاکید بر همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و اجرای مصوبه مجلس در برنامه ششم توسعه، توجه به شرایط سخت بازنشستگان و در نظر گرفتن بسته‌های حمایتی از آنها، ضرورت رسیدگی به شرایط درمانی و مراکز درمانی و بیمارستان‌های تامین اجتماعی، ضرورت احیا و تقویت تعاونی‌های مرزنشینان در جهت اشتغال در مناطق مرزی مطرح شد.

نقوی حسینی اظهار کرد: در ادامه شریعتمداری گفت که ضمن تشکر از اعتماد مجلس، کار وزارتخانه تحت مدیریتی اینجانب خیلی گسترده و متنوع است، سیاست گذاری ما در حوزه پتروشیمی به سوی تشکیل هلدینگ‌های بزرگ و موثر هستیم تا وضعیت شرکت‌ها را از این شرایط پخش و گستردگی به لحاظ مدیریتی خارج کنیم. فعالیت‌های فولادی، سیمان و ... هم همین‌طور.

سخنگوی فراکسیون ولایی تصریح کرد، در این نشست همچنین وزیر کار گفت که شفاف‌سازی راهبرد ماست و ادامه خواهد داشت و کلیه اطلاعات لازم در اختیار شهروندن و مردم قرار خواهد گرفت و نتایج خیلی به دست آورده‌ایم و کلیه معاملات را طی سه ماه آینده علنی می‌کنیم و اصل بر شفافیت است.

وی افزود: شریعتمداری اعلام کرد که در سال 97 و 98 شرایط ما متفاوت است و اولویت‌های بودجه‌ای هم باید متفاوت باشد. ما درخواست پرداخت مطالبات تامین اجتماعی هستیم. اگر مطالبات پرداخت نشود ما چگونه تعهدات بیمه‌‌ای خود را انجام دهیم، ترتیبات آنها باید در بودجه 98 دیده و تصویب شود.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.