دیدار رئیس کمیته بازپرسی ارمنستان با معاون رئیس سازمان کل بازرسی ایران

دیدار رئیس کمیته بازپرسی ارمنستان با معاون رئیس سازمان کل بازرسی ایرانبه گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران جوان،هیئت جمهوری اسلامی ایران به ریاست علی فرهادی معاون رئیس سازمان کل بازرسی در امور اقتصادی کشورمان با هایک گریگوریان رئیس کمیته بازپرسی جمهوری ارمنستان ملاقات داشت.

رئیس کمیته بازپرسی جمهوری ارمنستان همکاری نزدیک و موجود بین کمیته بازپرسی و سازمان بازرسی جمهوری اسلامی ایران را مهم توصیف کرد و گفت که مبنای همکاری این دو ساختار یادداشت تفاهم همکاری است که در گذشته به امضا رسیده است.
گریگوریان خاطرنشان کرد که طرف ارمنی از هیچ تلاشی در راستای تعمیق همکاری با نهاد‌های انتظامات جمهوری اسلامی ایران دریغ نخواهد کرد.

در جریان این دیدار علی فرهادی آمادگی طرف ایرانی در رابطه با تعمیق همکاری با کمیته بازپرسی جمهوی ارمنستان را اعلام نمود.
در جریان این دیدار مسائل مرتبط با روند پرونده‌های کیفری اتباع جمهوری اسلامی ایران که در بخش‌های بازپرسی کمیته بازپرسی مورد رسیدگی قرار می‌گیرند، بررسی شد.

رئیس کمیته بازپرسی ارمنستان با تاکید براینکه پرونده‌های کیفری اتباع جمهوری اسلامی ایران در کانون توجه او قرار دارند، افزود: یک نفر از کارکنان اداره کل نظارت بر پرونده‌ها در کمیته بازپرسی هر روز اطلاعت دریافت شده در باره هر یک از پرونده‌ها را به سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری ارمنستان منتقل می‌کند.

در این دیدار طرفین مسئله عملیاتی‌تر ساختن تبادل اطلاعات پیرامون روند تحقیقات مقدماتی پروند‌های کیفری را مهم دانستند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.