الحاق «ناوشکن سهند» و «زیردریایی غدیر» به ناوگان جنوب نداجا تا چند روز آینده/ ناوشکن «دنا» کمتر از ۶ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری میزان- فرمانده نداجا، گفت: روز پنجشنبه یک فروند از زیردریایی‌های کلاس غدیر به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش الحاق خواهد شد و ۱۰ آذر نیز شاهد الحاق ناوشکن سهند به نیروی دریایی ارتش در خلیج فارس خواهیم بود؛ سهند جدید پیشرفته‌تر از سایر ناوشکن‌هایی است که تاکنون ساخته شده است.

الحاق «ناوشکن سهند» و «زیردردیایی غدیر» به ناوگان جنوب نداجا تا چند روز آینده/ ناوشکن «دنا» کمتر از ۶ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسدبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امیر دریادار «حسین خانزادی» در مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان نداجا با آرمان‌های امام خمینی (ره) که صبح امروز (سه‌شنبه ۶ آذر) در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: پس از آسیبی که متوجه ناوشکن دماوند شد، کار ساخت ناوشکن جدید دماوند آغاز شد.

وی افزود: من امروز می‌گویم که ساخت ناوشکن دماوند جدید، ۱۸ ماه به طول خواهد انجامید؛ کار‌های زیادی بر روی سازه دماوند جدید صورت گرفته است؛ تا آخر سال ۹۷ موتور‌های دماوند جدید نصب شده و سیستم‌های آن کاملا عملیاتی خواهند شد و این شناور در آب قرار خواهد گرفت.

خانزادی افزود: روز پنجشنبه (۸ آذر) یک فروند از زیردریایی‌های کلاس غدیر به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش الحاق خواهد شد و روز شنبه (۱۰ آذر) نیز شاهد الحاق ناوشکن سهند به نیروی دریایی ارتش در خلیج فارس خواهیم بود؛ سهند جدید پیشرفته‌تر از سایر ناوشکن‌هایی است که تاکنون ساخته شده است.

فرمانده نداجا گفت: من امروز این نوید را می‌دهم که «دنا» به عنوان ناوشکن بعدی جمهوری اسلامی ایران در آستانه ساخت نهایی قرار گرفته و ان‌شاالله در کمتر از ۶ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

تکمیل می‌شود

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.