یگان های نیروی زمینی ارتش به کمک حادثه دیدگان زلزله شتافتند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امیر سرتیپ دوم آریانفر ارشد نظامی ارتش در منطقه غرب کشور گفت؛
بلافاصله پس از وقوع زلزله ۶.۳ ریشتری امشب چهارم آبان و برابر درخواست فرماندار شهر سرپل ذهاب تیپ های ۷۱ پادگان ابوذر و تیپ ۱۲۸ نیروی زمینی ارتش با تمام توان وارد شهر و روستاهای اطراف مناطق زلزله زده سرپل ذهاب شدند.

وی تاکید کرد ؛ گردان ۱۱۳ نزاجا مستقر در قره بلاغ که نزدیکترین یکان به شهر سرپل ذهاب بود پس از حادثه زلزله تیم امداد و نجات آن با تمام تجهیزات وارد عمل شد و کمک های مطلوبی را در جهت آرامش مردم انجام دادند.

امیر سرتیپ دوم آریانفر تصریح کرد ؛ زلزله اخیر خوشبختانه تلفات انسانی نداشته است و کارکنان ما با حضور در کنار مردم علاوه بر کمک و امداد رسانی تلاش می کنند تا ترس و اضطراب ناشی از زلزله را برطرف سازند.

وی با بیان اینکه حادثه زلزله حتی در قصر شیرین نیز رخ داد افزود ؛با اعزام چند دستگاه آمبولانس و پزشکان با تجربه به منطقه قصر شیرین سعی کرده ایم به هموطنان عزیزمان در آن منطقه نیز خدمات ارائه نماییم.

ارشد نظامی ارتش در منطقه کرمانشاه خاطرنشان کرد ؛ تمامی یکان های منطقه در حالت آماده باش کامل قرار دارند ، کارکنانی که به منطقه زلزله زده اعزام شدند تا شرایط به حالت عادی برنگردد در کنار مردم خواهند بود .

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.