جوانان باید طرح‌های خود را برای کنفرانس سال آینده مطرح کنند

خبرگزاری میزان- رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب گفت: شما جوانان باید طرح‌های خود را برای کنفرانس سال آینده مطرح کنید، چون شما بهتر می‌توانید در جهان اسلام وحدت ایجاد کنید. شما اگر خوب عمل کنید، نسل جوان اروپا و آمریکا را هم می‌توانید به دنبال خود بکشانید.
جوانان باید طرح‌های خود را برای کنفرانس سال آینده مطرح کنندبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، آیت‌الله «محسن اراکی» ظهر امروز (شنبه ۳ آذر) در نشست دانشجویان جهان اسلام که در حاشیه روز نخست سی‌ودومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی برگزار شد، گفت: خشونت روزافزون علیه مسلمانان و تندروی‌های دشمنان اسلام، نشانه آن است که دشمنان احساس سقوط و رسیدن به پایان راه می‌کنند.

وی با بیان اینکه نیرویی که امام زمان (عج) با کمک آن‌ها دنیا را فتح می‌کند جوانان هستند، گفت: جوانان دارای روحیه نشاط هستند و همین روحیه باعث پذیرش مسئولیت از سوی آن‌ها می‌شود.

آیت‌الله اراکی با بیان اینکه جوانان متن و بقیه در حاشیه هستند، افزود: آنچه از ما برمی آید فقط انتقال تجربیات است وگرنه میدان متعلق به جوانان است.

وی خطاب به جوانان حاضر در این جلسه گفت: شما جوانان باید طرح‌های خود را برای کنفرانس سال آینده مطرح کنید، چون شما بهتر می‌توانید در جهان اسلام وحدت ایجاد کنید. شما اگر خوب عمل کنید، نسل جوان اروپا و آمریکا را هم می‌توانید به دنبال خود بکشانید.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.