باید به حال منادیان حقوق بشر که از جنایات آل سعود در یمن جلوگیری نمی‌کنند گریست

خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: باعث تعجب است که منادیان حقوق بشر از این همه ظلم و جنایت و کودک‌کشی و محاصره ناجوانمردانه یمن توسط رژیم منحوس آل سعود نه تنها جلوگیری نمی‌کنند بلکه تشویق و حتی کمک‌های نظامی و تسلیحاتی هم می‌کنند و باید به حال چنین مدعیان دروغین تاسف خورد.
عزیزیبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، عبدالرضا عزیزی در همایش بین‌المللی «دفاع از مردم مظلوم و مقاوم یمن» که امروز در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، گفت: جنگ علیه مردم مظلوم و بی دفاع یمن از چند منظر قابل بررسی است، ابتدا هم از دیدگاه حقوق بشر قابل بحث است.

وی ادامه داد: باعث تعجب است که منادیان حقوق بشر از این همه ظلم و جنایت و کودک‌کشی و محاصره ناجوانمردانه یمن توسط رژیم منحوس آل سعود  نه تنها جلوگیری نمی‌کنند بلکه تشویق و حتی کمک‌های نظامی و تسلیحاتی هم می‌کنند و باید به حال چنین مدعیان دروغین تاسف خورد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: بیش از سه سال است مردم مظلوم یمن علاوه بر بمباران‌های کور تحت شدیدترین محاصره نظامی و اقتصادی هستند و بدلیل نبود غذا و دارو در فجیع‌ترین وضع ممکن قرار گرفته اند و متاسفانه هیچ خبری از نهاد‌های حقوق بشری هم نیست.

وی اضافه کرد: مردمی که تنها جرمشان خلاصی از زور و ظلم و جور و بی عدالتی بوده است و خواستند آزاد باشند.

عزیزی عنوان کرد: امروز که متأسفانه جهان استکباری چشمش را بر روی این همه ظلم و جنایت بسته اند وظیفه همه مسلمانان است به پیروی از آیات قرآن کریم و دستورات دین و پیامبر عظیم الشان اسلام به هر طریق ممکن به یاری مسلمانان رنج کشیده و تحت ظلم جنایات رژیم دست نشانده ال سعود، اسرائیل و آمریکا و سایر متحدان ظالم شتابند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار افزود: امروزه دنیای استکبار، خصوصا آمریکای جنایتکار به اهمیت تنگه باب المندب و چپاول نفت عربستان بشدت پی برده و، چون تنگه استراتژیک هرمز در اشراف کامل عملیاتی جمهوری اسلامی ایران است، رژیم جنایتکار ال سعود را ترغیب به لوله کشی نفت و صدور آن از طریق باب المندب کرده است.

وی تاکید کرد: همین مهم باعث شده است این رژیم جنایتکار به هر قیمتی که شده است این تنگه را در اختیار خود داشته باشد و بر همین اساس با تمام توان و بهره گیری از کمک‌های نظامی و سیاسی و تسلیحاتی آمریکا و اسرائیل و با همکاری سایر کشور‌های مرتجع عرب همچون امارات به یمن مظلوم حمله کرده است.

عزیزی تصریح کرد: آل سعود جنایتکار طبق وعده به اربابان خود قرار بوده است چند هفت‌های کار یمن را تمام کند، ولی بحول قوه الهی الان سه سال است که مردم مظلوم و بی دفاع یمن زیر سنگین‌ترین حمله‌های هوایی و زمینی و دریایی دشمنان آمریکایی سعودی صهیونیستی مقاومت می‌کنند و کمترین آثار تسلیم مشاهده نمی‌شود.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.