مراحل توسعه یافتگی کردستان باید سرعت وشتاب بیشتر طی کند

خبرگزاری میزان- وزیر کشور ارزیابی دقیق پیشرفت طرح‌های توسعه‌ای در استان از دیگر اهداف سفر به کردستان ارزیابی کرد و گفت: مراحل توسعه یافتگی کردستان باید سرعت وشتاب بیشتر طی کند.
کردستان مراحل توسعه یافتگی خود را باید با شتاب طی کندبه گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، عبدالرضا رحمانی‌فضلی که همزمان به هفته وحدت به استان کردستان سفر کرده است، در سنندج از ضرورت توسعه کردستان با سرعت و شتاب بیش از گذشته سخن گفت.

وی افزود: سفر‌های دوره‌ای به همه استان‌های کشور داشته‌ایم و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل استان‌ها قرار می‌گیرم و سفر به کردستان نیز در همین راستا قابل ارزیابی است.

وی با بیان اینکه جلسات متعددی در این سفر برگزار کرده و عملکرد و اقدامات دستگاه‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد، اضافه کرد: در این سفر سعی خواهیم کرد مسائلی که در استان قابل حل است را برطرف و در خصوص آن‌ها تصمیم گیری کنیم و مسائل کلان دیگری را نیز در تهران دنبال کنیم.

وزیر کشور ارزیابی دقیق پیشرفت طرح‌های توسعه‌ای در استان از دیگر اهداف سفر به کردستان ارزیابی کرد و گفت: مراحل توسعه یافتگی کردستان باید سرعت وشتاب بیشتر طی کند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.