مسئولیت آنچه در یمن می‌گذرد با کشور‌هایی است که از سعودی‌ها حمایت می‌کنند

خبرگزاری میزان- نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران گفت: مسئولیت آنچه امروز در یمن می‌گذرد با کشور‌هایی است که از هرگونه حمایتی از سعودی‌ها فروگذاری نمی‌کنند و همواره از آنان برای جنایت‌هایشان پشتیبانی می‌کنند.
ابو شریفبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، ناصر ابوشریف در همایش بین‌المللی «دفاع از مردم مظلوم و مقاوم یمن» در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما، گفت: حمایت از یمن وظیفه اخلاقی، سیاسی و راهبردی ماست.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران عنوان کرد: جهان غرب همه یک‌صدا می‌گویند که بزرگ‌ترین جنایت تاریخی در حال رخ دادن است. اروپایی‌ها معترف‌اند که سعودی‌ها باید جنگ یمن را پایان دهند.

وی به حضور میلیونی مردم یمن در روز فلسطین سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: طرح سعودی‌ها هیچ نتیجه‌ای برای آن‌ها نداشته است و آن‌ها تلاش می‌کنند با سفاکی هرچه‌تمام‌تر، بندر الحدیده را اشغال کنند که بدترین راه برای اشغال منطقه را در نظرگرفته اند.

ابوشریف با انتقاد از حمایت‌های تسلیحاتی و سیاسی آمریکا و انگلیس از ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان بیان کرد:  مسئولیت آنچه امروز در یمن می‌گذرد با کشور‌هایی است که از هرگونه حمایتی از سعودی‌ها فروگذاری نمی‌کنند و همواره از آنان برای جنایت‌هایشان پشتیبانی می‌کنند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.