امسال به کوری چشم دشمنان دهه فجر بسیار پرباری خواهیم داشت

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» در مراسم افتتاح مجتمع غدیر دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارتش که صبح امروز (سه‌شنبه ۲۹ آبان) در مجتمع میثاق برگزار شد، گفت: امروز آمریکایی‌ها منزوی هستند و کسی در کنار آن‌ها نیست.


وی افزود: آمریکایی‌ها می‌خواستند علیه جمهوری اسلامی ایران ائتلاف‌سازی کنند، اما کسی با آن‌ها همراه نشد و بسباری از کشور‌ها به حق جمهوری اسلامی ایران اذعان کردند.

امیر حاتمی ادامه داد: دیدیم که رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد چگونه مورد خنده و مضحکه تمامی سران کشور‌ها قرار گرفت. دیدیم که رئیس جمهور آمریکا در جلسه شورای امنیت هیچ کاری نتوانست از پیش ببرد و سرانجام آن جلسه یک بیانیه در محکومیت حمله تروریستی اهواز و البته استعفای نماینده شرور آمریکا در سازمان ملل شد.

امیر حاتمی همچنین گفت: به کوری چشم دشمنان، امسال و در چهل سالگی انقلاب، دهه فجر بسیار پرباری خواهیم داشت و کار‌های زیادی شده که رونمایی خواهند شد.

وزیر دفاع با بیان اینکه امروز فصل بودجه است و همه مدیران و فرماندهان در تلاش هستند تا بودجه خوبی برای نیرو‌های مسلح و کل کشور رقم بخورد، عنوان کرد: امروز در ارتش یک شرایط بسیار ایده آل حاکم است و تک تک فرماندهان ارتش آب‌دیده، پا در رکاب و آماده‌اند.

وی با بیان اینکه تلاش دشمن بر این است که اجازه ندهد ما از منابع و امکانات‌مان استفاده کنیم، اما با این وجود، هر روز در گوشه و کنار شاهد کار‌های بسیاری برای پیشبُرد کشورمان هستیم، گفت: ارتش امروز در چشم مردم، مسئولین و به ویژه مقام معظم رهبری، یک سازمان عزیز و مورد وثوق است.

امیر حاتمی با بیان اینکه ما امروز دارای یک نیروی مسلح و ارتش عزیز، اسلامی، ولایی، مردمی و مقتدر هستیم، گفت: در چشم دشمنان، ارتش ما ارتشی مقتدر است و کسی به خودش اجازه نمی‌دهد به حیطه مورد حفاظت و حراست او طمع داشته باشد.

وزیر دفاع ادامه داد: خودکفایی اصولا در ذهن ما به خودکفایی صنعتی برمی‌گردد، اما ارتش امروز در سازماندهی، آموزش، تدارکات، اطلاعات و البته تجهیزات، به خودکفایی رسیده است.

امیر حاتمی با بیان اینکه پزشکان نیرو‌های مسلح جزو پزشکان معتبر جامعه هستند، تصریح کرد: حتما باید مجموعه‌هایی مانند این مجموعه که امروز افتتاح شد به تجهیزات خاص مجهز شوند.

وزیر دفاع همچنین گفت: ما می‌دانیم که پشت سر این ایستادگی و مقاومت ملت ما، حتما یک سهولت خواهد بود و نصرت خداوند شامل حال ما خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.