هشدار وزیر کشور به پاکستان/ آخرین وضعیت مرزبانان ربوده‌شده در میرجاوه

خبرگزاری میزان- وزیر کشور درباره آخرین وضعیت مرزبانان ربوده‌شده در میرجاوه بیان کرد: با تلاش دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و خصوصا وزارت امور خارجه، فعلا ۵ نفر از مرزبانان ما را در اختیار پاکستانی‌ها قرار دارند.
رحمانی فضلیبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز در حاشیه نشست هم اندیشی دبیران کارگروه‌های ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت مرزبانان ربوده‌شده در میرجاوه بیان کرد: با تلاش دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و خصوصا وزارت امور خارجه، فعلا ۵ نفر از مرزبانان ما را در اختیار پاکستانی‌ها قرار دارند.

وی افزود: پیگیر هستیم تا همه عزیزانی که در اختیار اشرار هستند، آزاد شوند. دولت پاکستان تا الان همکاری بسیار خوبی داشته و توقع این است که این همکاری را به اتمام برساند تا همه عزیزان به وطن خود بازگردند.

وزیرکشور تاکید کرد: توقع دیگر ما از دولت پاکستان، تقویت همکاری‌های امنیتی در مرز‌ها است. با وزیر کشور پاکستان که صحبت کردم، وعده داد اتفاقاتی در این خصوص بیفتد و همکاری‌های مشترک مرزی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه می‌توانیم عملیات مشترک مرزی با دولت پاکستان داشته باشیم، یادآورشد: از نظر اطلاعاتی کار‌های زیادی با هم انجام دهیم و حتی به عنوان وزیر کشور و مسئول امنیت داخلی کشور اعلام می‌کنم اگر لازم بود و آن‌ها شرایط لازم را برای عملیات به هر دلیلی نداشتند، ما آمادگی داریم تحت نظر و اجازه آن‌ها در مناطق حضور اشرار، عملیات انجام دهیم.

رحمانی فضلی اضافه کرد: اگر تا کنون اقدامی در آن سوی مرز صورت نداده ایم، به دلیل احترامی است که ما به تمامیت ارزی پاکستان به عنوان کشوری که همیشه با آن‌ها وحدت استراتژیک داشته ایم، بوده است. چنانچه اجازه دهند، چنین قدرتی را داریم و اعمال خواهیم کرد.

وزیر کشور درباره جلسه مشترک با دبیران کارگروه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نیز گفت: در چهل سالگی پیروزی انقلاب هستیم و چهل نیز عدد پختگی است. لازم است مروری بر روند فعالیت‌های انجام شده پس از انقلاب باتوجه به ضعفها، آسیب‌ها و قوت‌ها داشته باشیم برای اینکه برآورد دقیقی داشته باشیم.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.