اگر جنگی صورت گیرد نیروهای آمریکا در منطقه آسیب‌های زیادی را از سمت ایران می‌خورند

خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل آمریکا با بیان اینکه آمریکا به ایران حمله نظامی نخواهد کرد، افزود: دلیل این امر، قدرت برتر ارتش ایران نسبت به آمریکا نیست بلکه به خاطر نفوذ منطقه ای ایران است چرا که اگر جنگی صورت بگیرد نیروهای آمریکا در منطقه آسیب‌های زیادی از سمت ایران می‌خورند.

اگر جنگی صورت بگیرد نیروهای آمریکا در منطقه آسیب‌های زیادی را از سمت ایران می‌خورند

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، «فواد ایزدی» در نشست شنبه‌های انقلاب با موضوع استکبار ستیزی که صبح امروز در محل لانه جاسوسی برگزار شد، گفت: استکبارستیزی از ابتدای انقلاب تاکنون مخالفانی در کشور داشته است چنانچه در دولت موقت نیز چنین مخالفت‌هایی وجود داشت.

ایزدی گفت: هم اکنون برخی افراد در کشور هستند که اعتقادی به استکبارستیزی ندارند و معتقدند باید لیستی از دغدغه‌های آمریکا تشکیل شود و مورد توجه قرار گیرد تا بعد بتوانیم به زندگی‌مان ادامه دهیم.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه در سال‌های گذشته کاهش تنش با استکبار را تجربه کرده‌ایم، اما جواب نداده است، اظهار کرد: ۱۳ آبان همه تحریم‌های قبل از انجام مذاکرات به حالت اول باز می‌گردد و تحریم‌های جدیدی هم به آن اضافه می‌شود.

وی تصریح کرد: سبک جدا شدن از استکبار ستیزی نه تنها طرف مقابل را نرم‌تر نمی‌کند بلکه آن‌ها را گستاخ‌تر می‌کند لذا در مواجهه با آمریکا چه امتیاز بدهیم چه امتیاز ندهیم آن‌ها دست به تحریم می‎‌زنند و کار خود را می‌کنند.

کارشناس مسائل آمریکا با بیان اینکه آمریکا به ایران حمله نظامی نخواهد کرد، افزود: دلیل این امر، قدرت برتر ارتش ایران نسبت به آمریکا نیست بلکه به خاطر نفوذ منطقه‌ای ایران است چرا که اگر جنگی صورت بگیرد نیرو‌های آمریکا در منطقه آسیب‌های زیادی از سمت ایران می‌خورند.

ایزدی تأکید کرد: اگر نفوذ منطقه‌ای‌مان را افزایش دهیم حتما گزینه استفاده از نیروی نظامی علیه کشور کاهش می‌یابد.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: باید راه امام راحل در مبارزه با استکبار را در پیش بگیریم و متوجه باشیم ایران سال ۹۷ همان ایران سال ۵۸ است که لانه جاسوسی را تسخیر کرد. باید همان نگاه استبکار ستیزی و مقاومت را در پیش بگیریم.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.