بیمارستان‌های صحرایی نزاجا حداقل تا ۱۰ روز بعد از اربعین برپا هستند

خبرگزاری میزان- رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا گفت: بیمارستان‌های صحرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حداقل تا ۱۰ روز بعد از مراسم اربعین حسینی در مناطق مرزی برپا خواهند بود و به زوار خدمات ارائه خواهند داد.

امیر بابلی

امیر دکتر «شهنام بابلی» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، اظهار کرد: خدا را شکر در روز‌های گذشته نیرو‌های پزشک متخصص اداره بهداشت و درمان نزاجا توانسته‌اند خدمات خوب و مناسبی را در خاک کشور خودمان به زوار اربعین حسینی ارائه دهند.

وی افزود: عمده خدمت‌رسانی‌های اداره بهداشت و درمان نزاجا طی روز‌های اخیر، در دو بیمارستان صحرایی ۶۰ تخت‌خوابه مرز مهران و چذابه انجام می‌شود.

رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا با بیان اینکه این دو بیمارستان مجهز به تمامی امکانات و تجهیزات پزشکی اعم از اتاق عمل، اکو، رادیولوژی، آزمایشگاه و ... هستند، یادآور شد: پس از باد و بوران‌های شدید روز‌های گذشته در مناطق مرزی ایران و عراق، پزشکان و نیرو‌های متخصص این دو بیمارستان صحرایی، درمان‌های سطحی را بر روی بعضی از افراد آسیب‌دیده انجام دادند.

وی همچنین گفت: بیمارستان‌های صحرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حداقل تا ۱۰ روز بعد از مراسم اربعین حسینی در مناطق مرزی برپا خواهند بود و به زوار خدمات ارائه خواهند داد.

امیر بابلی در پایان گفت: آمار و ارقام مربوط به عملکرد، تعداد مراجعین و عمل‌های جراحی صورت گرفته در بیمارستان‌های صحرایی نزاجا، هنگام پایان فعالیت‌های اداره بهداشت و درمان نزاجا در ایام اربعین بیان خواهند شد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.