فرمول سازندگی ایران هم‌اکنون در عراق و سوریه و دیگر کشورها انجام می‌شود

فرمول سازندگی ایران هم‌اکنون در عراق و سوریه و دیگر کشورها انجام می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، «علی عباسی» در نشست شنبه‌های انقلاب که صبح امروز (شنبه ۵ آبان) در امامزاده علی‌اکبر چیذر برگزار شد گفت: دنیا با دو واژه «مستکبر» و «مستضعف» از ابتدای خلقت تاکنون مواجه بوده است و در ادیان و مذاهب متفاوت هم به فهم دقیق معنای این دو واژه تاکید فراوان شده است.

وی ادامه داد: راه‌اندازی بسیج به عنوان مولود انقلاب، در نگاه امامین انقلاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است. امام راحل سازمان بسیج را به عنوان سازمانی بین‌المللی تاسیس کردند.

عباسی تاکید کرد: خدمت‌رسانی به رنگین‌پوستان و سایر مستضعفان جهان به‌عنوان یک وظیفه بسیج در نگاه رهبر انقلاب وجود داشته است. قطعا زمین میراث مستضعفان خواهد بود که خداوند آن را وعده داده است.

جانشین معاون بین‌الملل سازمان بسیج یادآور شد: امروز خدمات سازمان بسیج در عرصه بین‌الملل ناظر به جنگ سخت نیست و ما علاوه بر نگاه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، با نگاه مغزافزاری نیز به موضوعات داریم.

وی عنوان کرد: حیطه خدمات‌رسانی بسیج بر اساس افکار و تئوری‌های منبعث از دین و افکار رهبران کشور، مغزافزاری است لذا در همه این حوزه‌ها نیز با توانمندی خاصی خود را نشان داده است.

عباسی خاطرنشان کرد: در حوزه ترویج فرهنگ قرآنی این توانایی را داریم که به کل دنیا قرآن آموزی کنیم همچنین بازار مشترک اقتصادی با کشور‌های اسلامی داشته باشیم. در حوزه تامین امنیت غذای کشور‌های جهان اسلام نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

جانشین معاون بین‌الملل سازمان بسیج تاکید کرد: به کمک فرهنگیان ارزشی و انقلابی آمادگی داریم نسخه‌ای از روش‌های آموزشی خود برای کودکان و نوجوانان را به سایر کشور‌های دنیا عرضه کنیم چنانچه هم‌اکنون در بالای ۲۰۰ الی ۳۰۰ نقطه دنیا آموزش به سبک ایرانی انجام می‌شود.

وی افزود: امروزه به جای اینکه دانشجو به خارج اعزام کنیم، آمادگی داریم که محل رجوع دانشجویان سایر کشور‌ها باشیم و هم‌اکنون بالای هزاران دانشجوی خارجی در ایران مشغول به تحصیل هستند. فرمول سازندگی ایران هم‌اکنون در عراق و سوریه و دیگر کشور‌ها انجام می‌شود.

عباسی یادآور شد: اخیرا تلویزیون اینترنتی تحت وب را که دستاورد بزرگی هم هست را راه‌اندازی کرده‌ایم. امروزه مهمانانی از ۵ قاره دنیا برای شناخت فرهنگ ایثار و شهادت در کشور داریم و همه این‌ها دستاورد‌هایی است که طی ۴۰ سال بعد از انقلاب به وجود آمده است که شاید دیگر کشور‌ها برای رسیدن به این موفقیت‌ها زمان بیشتری را باید سپری می‌کردند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.