آمریکا هم وفای به عهد ندارد و هم مقررات بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد

خبرگزاری میزان- رئیس جمهور با بیان اینکه آمریکا هم وفای به عهد ندارد و هم مقررات بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد، افزود: ما باید در کنار هم باشیم و آمریکا را به زانو درآوریم.

حسن روحانی

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» ظهر امروز (شنبه ۵ آبان) در جلسه بررسی صلاحیت ۴ وزیر پیشنهادی گفت: در شرایطی که دشمنان ما علیه ما برنامه‌ریزی و توطئه کردند و کلمه «۱۳ آبان» را به عنوان رمز جنایتکارانه خودشان اعلام کردند، حضور مردم ما در راهپیمایی شکوهمند اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به معنای پیوند عمیق ملت ایران با خاندان رسالت است.

وی افزود: بی‌شک اگر عشق به امام حسین (ع) و پیروی از راه امام حسین (ع) نبود امروز ما شاهد ایران مستقل و پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین موفقیت این ملت در برابر تهاجم بیگانگان در طول هشت سال نبودیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه در همه سختی‌ها و در همه موفقیت‌های بزرگ ایران، یاری اهل بیت (ع) و رابطه این مردم با خاندان رسالت به ویژه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مسیر و راه پیروزی را همواره برای ما همواره کرده است، گفت: آنچه در هفته‌ها و ماه‌های گذشته شاهد آن بودیم، پیروزی ملت ایران در برابر توطئه‌های آمریکا بوده است.

روحانی همچنین با بیان اینکه آمریکا هم وفای به عهد ندارد و هم مقررات بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد، افزود: ما باید در کنار هم باشیم و آمریکا را به زانو درآوریم.

تکمیل می‌شود

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.