آغاز پایان دو رژیم؛ از سعودی تا صهیونیستی

آغاز پایان دو رژیم؛ از سعودی تا صهیونیستیگروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ عربستان سعودی نشان داده است که به هیچ یک از اصول اخلاقی، انسانی، شرعی و قانونی پایبند نیست.  رفتار‌هایی که از سوی سران سعودی سر می‌زند، خودکامگی همراه با دیکتاتوری محض است که با جرم و جنایت عجین گشته و تاکنون نیز همین روش توانسته است یک رژیم جنایتکار و دیکتاتور را سر پا نگه دارد.

حتی رفتار‌های رژیم سعودی با دیگ کشور‌ها نیز بویی از قوانین بین المللی نبرده است. هنگامی که تاریخ عربستان سعودی را پس از انقلاب اسلامی ورق می‌زنیم به صفحاتی می‌رسیم که جز خباثت و جنایت نمی‌توان در آن چیزی یافت.

  فاجعه‌ای که رژیم سعودی در حج سال ۱۳۶۶ باعث آن شد یک نمونه از جنایاتی است که عربستان سعودی مرتکب شد.  حجاج ایرانی هنگامی که در حال برگزاری مراسم برائت از مشرکین بودند، با هجوم نیرو‌های امنیتی رزیم سعودی روبرو می‌شوند. مأموران با بی رحمی تمام به سوی حجاج شلیک می‌کنند و تعداد زیادی از حجاج ایرانی را به شهادت می‌رسانند.

سران سعودی حتی پس از انجام جنایت خود، اجازه مداوا به مجروحین را هم نمی‌دهند که به همین خاطر تعداد زیادی از حجاج به خاطر بی توجهی و ممانعت از درمان به شهادت می‌رسند. حجاج ایران و حتی غیر ایرانی در مکان و زمانی به شهادت رسیدند که خون ریختن حرام است، اما سعودی‌ها همه این قواعد و شرایط را زیر پا گذاشتند و با بی توجهی به آن، به خانه خدا بی احترامی کردند و حرمت آن را شکستند.

هر چند فاجعه سال ۱۳۶۶ مکه باید از لحاظ حقوقی و قضایی پیگیری می‌شد تا مجرم به سزای اعمال خود می‌رسید، اما در آن زمان ارداه‌ای برای پیگیری بین المللی موضوع وجود نداشت. سرکوب شیعیان عربستان به دست عمال سعودی تازگی ندارد، عربستان وهابی سال هاست که با مسلمانان واقعی به ویژه شیعیان دشمنی دارد و آن‌ها را سرکوب می‌کند.

استان شیعه نشین قطیف مکانی است که شیعیان از دست جنایات آل سعود در امان نیستند، آیت الله شیخ نمر از شیعیان منتقد و معترض آل سعود و از رهبران شیعیان عربستان، دو سال پیش به دست رژیم سعودی اعدام و به شهادت رسید.

چند ماه پیش از اعدام شهید شیخ نمر فاجعه منا و مکه در عربستان واقع شد. در این فاجعه که مقصر آن رژیم سعودی بود، صد‌ها نفر از زائران ایرانی و غیر ایرانی به خاطر بی مبالاتی از روی عمد سعودی‌ها به شهادت رسیدند.

صد‌ها نفر در فاجعه سال ۱۳۶۶ مکه و ۱۳۹۴ منا به دست آل سعد به شهادت رسیدند، آیت الله شیخ نمر از رهبران شیعیان عربستان اعدام شد، اما واکنش‌های بین المللی که از سوی کشور‌ها و شخصیت‌ها صورت گرفت تأثیری بر اصلاح رفتار آل سعود نداشت. اما در این که انتقام خون‌های به نا حق ریخته شده به دست سعودی بر اساس وعده الهی گرفته خواهد شد، رژیم خونخوار و خون ریزی همچون عربستان سعودی نیز باید پاسخ خون‌های ریخته شده در دو فاجعه مکه و منا، اعدام شهید شیخ نمر، کشتار مردم مظلوم یمن و هزاران جرم و جنایتی که مرتکب شده، باید بدهد.

در فاجعه منا، با ربودن شهید رکن آبادی سفیر پیشین ایران در لبنان که در در حج آن سال حضور داشت، کتمان حضور او در عربستان برای مناسک حج، تحویل ندادن پیکر شهید رکن آبادی و اقداماتی که بر پیکر او انجام داده بودند، همه نشان از یک توطئه برای ربودن دیپلمات با سابقه کشورمان داشت. هر چند برخی در داخل چنین اعتقادی ندارند، اما همه شواهد و اسناد نشان می‌دهد که او را ربوده بودند.

توطئه سفارت عربستان در تهران و کنسولگری این کشور در مشهد مقدس نیز از سوی این رژیم با همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی رزیم صهیونیستی و آمریکا و البته با همکاری برخی از عوامل نفوذی آن اجرا شد تا بتواند از تبعات فاجعه منا و مکه و اعدام شیخ نمر بکاهد.

بازداشت طولانی سعد الحریری که در یک سفر رسمی به عربستان سعودی ربوده شده بود، یکی دیگر از رفتار‌های نامتعارف و ناهنجار رژیم سعودی است. سعد حریری آبان ماه سال پذشته در یک سفر رسمی به عربستان سعودی بازداشت و بازجویی شد و حتی برخی منابع اعلام کردند که او در زمان بازداشت ۱۱ ساعته خود بار‌ها سیلی خورده است.

فشار‌های بن سلمان و سران سعودی باعث شد او در ریاض استعفای خود را اعلام کند، هر چند رسانه‌های سعودی تلاش زیادی کردند تا القاء کنند سعد حریری در شرایط عادی و به خواست خود استعفا داده است.

قتل خاشفجی در کنسولگری عربستان سعودی در استانبول یک ننگ و بی آبرویی دیگر را برای آی سعود به وجود آورد. حکام سعودی تا این اندازه وقیح، بی آبرو و بی تفاوت نسبت به قوانین بین المللی، حتی در کنسولگری خود دست به جنایت می زنند.

خاشقجی منتقد و معترض تبعه عربستان سعودی که سال‌ها بود از کشور خارج شده و در آمریکا زندگی می‌کرد، یک ماه پیش به طرز فجیعی به قتل میرسد. اکنون نیز شده است که برنامه ریز قتل خاشقجی، عملیات بازداشت الحریری را مدیریت کرده بود.

القحطانی نزدیک‌ترین شخصیت به ولیعهد سعودی، عملیات بازداشت الحریری را مدیریت کرده است. الحریری ۱۳ آبان ۹۶ در اقدامی نامتعارف و غافلگیر کننده در عربستان از مقام خود استعفا کرد. اما وی پس از بازگشت به لبنان استعفای خود را پس گرفت.

زمان انتقام برای جنایات رژیم سعودی علیه مسلمانان نزدیک است، خون بی گناهان یمن، شهدای فاجعه ۶۶ مکه و ۹۴ منا گریبان سران سعودی را خواهد گرفت.

رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی دو جنایتکاری هستند که زمان سقوط آن‌ها نزدیک شده است. همه جنایاتی که این دو رژیم انجام می‌دهند، از سر استیصال و درماندگی است. خشم و نفرت افکار عمومی جهان نسبت به این دو رژیم افزایش یافته و عمومیت پیدا کرده است و همین روند باعث خواهد شد تا سرعت سقوط افزون گردد. این اتفاق دور نیست.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.