تاثیر تحریم‌های ۱۳ آبان آمریکا اگر نگوییم هیچ، «بسیار ناچیز» خواهد بود

خبرگزاری میزان- مشاور رئیس مجلس با بیان اینکه تحریم‌هایی که قرار بود آمریکایی‌ها از ۱۳ آبان امسال شروع کنند از مدت‌ها قبل آغاز شده است، گفت: تاثیر تحریم‌های جدید آمریکا بر اوضاع اقتصادی جامعه ما که در روز ۱۳ آبان اجرایی می‌شود، اگر نگوییم هیچ، بسیار ناچیز خواهد بود.
تاثیر تحریم‌های ۱۳ آبان آمریکا اگر نگوییم هیچ، «بسیار ناچیز» خواهد بود«منصور حقیقت‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه تحریم‌هایی که قرار بود آمریکایی‌ها از ۱۳ آبان امسال شروع کنند از مدت‌ها قبل آغاز شده است، گفت: تاثیر تحریم‌های جدید آمریکا بر اوضاع اقتصادی جامعه ما که در روز ۱۳ آبان اجرایی می‌شود،   اگر نگوییم هیچ، بسیار ناچیز خواهد بود.

وی با بیان اینکه تحریم‌های مربوط به نفت و پتروشیمی و مباحث مالی از سوی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران از مدت‌ها قبل آغاز شده است، افزود: بعضی از مسائل نیز همانند مسائل بانکی حتی بعد از برجام نیز حل نشده بود.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز مردم ایران از زیر بار فشار تحریم‌ها با استقامت عبور کرده و سربلند شدند و سرانجام این آمریکایی‌ها خواهند بود که یک بار دیگر طعم شکست سیاست‌های کثیف خود علیه جمهوری اسلامی ایران را می‌چشند.

حقیقت‌پور در پایان با بیان اینکه آمریکا قدرت اجماع‌سازی در عرصه بین‌الملل علیه ایران را ندارد، گفت: آمریکا هنوز فکر می‌کند که صاحب دنیاست درحالیکه امروز دنیا سازوکار خودش را پیدا کرده است و با دنیای ۵۰ سال پیش متفاوت است.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.