سفارت‌خانه آمریکا در ایران یک مرکز فرماندهی علیه مردم و نظام حاکم بر کشور بود

خبرگزاری میزان- رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: بخشی از اسناد به دست آمده در سفارت آمریکا که از بین نرفته بود و منتشر شد، حکایت از این داشت که این سفارت‌خانه یک مرکز فرماندهی علیه مردم ایران و نظام حاکم بر کشور بود.
حجت‌الاسلام مصطفی رستمیبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز (۴ آبان) تهران، با بیان اینکه ماه «آبان»، ماه حماسه‌ها، آغاز‌ها و شروع‌های بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، اظهار کرد: جریان رسانه‌ای استکبار امروز می‌خواهد نشان دهد که تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸ اقدامی غیرقانونی از سوی دانشجویان هیجان زده بود در حالیکه این رسانه‌ها به اقدامات گذشته آمریکایی‌ها در کشور ما هیچ توجهی نمی‌کنند.

وی افزود: بخشی از اسناد به دست آمده در سفارت آمریکا که از بین نرفته بود و منتشر شد، حکایت از این داشت که این سفارت‌خانه یک مرکز فرماندهی علیه مردم ایران و نظام حاکم بر کشور بود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه جریان استکبار در هرجا که منافعش ایجاب کند، حضور دارد، افزود: هرجایی هم اعتراضی به آن‌ها شود، می‌گویند «منافع ما ایجاب می‌کند». انقلاب اسلامی «نه» گفتن به نظام سلطه‌ای بود که در ایران برای خودش جای پا باز کرده بود.

تکمیل می‌شود

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.