رفت‌وآمد از مرز مهران بدون کوچکترین مشکلی در حال انجام است/ هنوز موردی پیش نیامده که اورژانس هوایی فعالیتی داشته باشد/ برپایی پست امداد ارتش در فرودگاه ایلام

خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش گفت: با وجود ازدحام فراوان زوار در مرز مهران، اما شاهد هستیم که رفت و آمد از مرز مهران بدون کوچکترین مشکلی در حال انجام است.
رفت‌وآمد از مرز مهران بدون کوچکترین مشکلی در حال انجام است/ هنوز موردی پیش نیامده که اورژانس هوایی مستقر در مرز مهران فعالیتی داشته باشدامیر «جواد مولایی» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه از روز گذشته (چهارشنبه) تردد زائران از مرز مهران به بالای ۱۵۰ هزار نفر در روز رسید، اظهار کرد: با وجود ازدحام فراوان زوار در مرز مهران، اما شاهد هستیم که رفت و آمد از مرز مهران بدون کوچکترین مشکلی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بیمارستان صحرایی ارتش در مرز مهران و همچنین دو موکب ارتش در میدان اربعین مهران و دژبانی بهرام‌آباد، نزدیک به هفته است که خدمت‌رسانی‌های ۲۴ ساعته خود را آغاز کرده‌اند، عنوان کرد: طی چند روز گذشته، ارتش در فرودگاه ایلام نیز یک پست امداد را برپا کرد؛ این پست امدادی شامل یک اتوبوس اتاق عمل، یک بخش بستری سیار، داروخانه سیار و پزشکان و جراحان متخصص است.

امیر مولایی همچنین گفت: طی روز‌های گذشته موردی پیش نیامده که اورژانس هوایی هوانیروز ارتش که در منطقه مرزی مهران مستقر شده، فعالیتی داشته باشد.

جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش ادامه داد: امروز نیز ده‌ها دستگاه اتوبوس را برای تسریع در روند رفت‌وآمد زوار قبل از رسیدن به مرز مهران، در اختیار ناجا قرار خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: روز گذشته (۲ آبان) امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش و امیر سرتیپ «علی جهانشاهی» معاون هماهنگ‌کننده نزاجا از مرز مهران و اقداماتی که ارتش در این منطقه انجام داده، بازدید کردند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.