توصیه مهم فرمانده نیروی هوایی ارتش به خلبانان

توصیه مهم فرمانده نیروی هوایی ارتش به خلبانانبه گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امیر سرتیپ خلبان ستاد «عزیز نصیرزاده» با حضور در پایگاه شکاری برادران شهید دلحامد از بخش های باند پرواز، اورهال، هواپیماهای آموزشی، قرارگاه سربازی و دیگر اماکن این یگان بازدید کرد.

امیر نصیرزاده در جمع خلبانان این پایگاه گفت: شما خلبانان، نفرات رزمی نیروی هوایی هستید، همانطور که سربازان نیروی زمینی جز نیروهای رزمی و ورزیده این نیرو به شمار میروند.

وی با بیان اینکه حضور شما خلبانان فقط حضور عبادی نیست بلکه امنیتی نیز می باشد افزود: توصیه مهم من به شما عزیزان این است که امروزه باید سواد رسانه ای خود را بالا ببرید تا بتوانید هجمه های فرهنگی دشمن را بشناسید و در مقابل آن از خودتان مراقبت نمایید.

فرمانده نیروی هوایی همچنین با افتتاح مرکز ستاد فرماندهی گروه نگهداری این پایگاه در مراسمی صمیمی و به دور از تشریفات با مدیران، کارکنان و کارگران این مجموعه در جهت کسب اطلاع از دغدغه ها، مشکلات کمبود منابع آبی، آبرسانی به منازل سطح سازمانی و بهره برداری بیشتر از توانمندی ها دیدار کرد.

در این بازدید سرهنگ خلبان ستاد رضا یوسفی، جانشین پایگاه شکاری برادران شهید دلحامد با حضور امیر فرماندهی نیروی هوایی به درجه سرتیپ دومی نایل آمدند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.