۲۵ بالگرد هوانیروز در «تامین امنیت» و «امدادرسانی» به زوار مراسم اربعین نقش‌آفرینی می‌کنند

خبرگزاری میزان- فرمانده هوانیروز گفت: در حال حاضر ۲۵ فروند بالگرد هوانیروز در مناطق مرزی خوزستان و کرمانشاه مستقر شده و در حال خدمت‌رسانی به زوار هستند.
25 بالگرد هوانیروز در «تامین امنیت» و «امدادرسانی» اربعین نقش‌آفرینی می‌کنندامیر سرتیپ خلبان «یوسف قربانی» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه هوانیروز با در اختیار داشتن ظرفیت‌های بالگردی و نیروی انسانی متعهد آماده خدمت‌رسانی به زائران حسینی در مسیر‌های مورد نظر است، عنوان کرد: در حال حاضر ۲۵ فروند بالگرد هوانیروز در مناطق مرزی خوزستان و کرمانشاه مستقر شده و در حال خدمت‌رسانی به زوار هستند.

وی با بیان اینکه بالگرد‌های هوانیروز در ایام اربعین هم در بحث تامین امنیت مسیر زوار و هم در بحث امداد و نجات ماموریت دارند، عنوان کرد: ما در بحث تامین امنیت زوار حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع)، تیم‌های آتش بالگردی را پیشبینی کرده‌ایم که این تیم‌ها،  بالگرد‌های هجومی و تک‌ور هوانیروز را شامل می‌شود.

فرمانده هوانیروز در پایان گفت: براساس این توافق‌نامه هوانیروز و سازمان اورژانس هوایی، اگر در طول مسیر برای زائران عتبات عالیات مشکلی پیش آید با استفاده از بالگرد‌های پشتیبانی - ترابری به سرعت وارد صحنه شده و عزیران را به مراکز درمانی انتقال می‌دهیم.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.