معرفی دستاوردهای بزرگ دریایی در آینده نزدیک

خبرگزاری میزان- وزیر دفاع گفت: در حوزه دریایی توانسته ایم گام‌های مهم و اساسی را در تجهیز نیروی دریایی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی برداریم که در آینده شاهد معرفی دستاورد‌های بزرگی در این حوزه خواهیم بود.
معرفی دستاوردهای بزرگ دریایی در آینده نزدیکبه گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» طی سفر دو روزه به مشهد مقدس از صنایع دفاعی مستقر در مشهد بازدید و از نزدیک در جریان تولیدات دفاعی قرار گرفت.  

وزیر دفاع در این سفر با حضور در صنایع دفاعی مستقر در مشهد مقدس در جریان روند تولیدات، تعاملات با نیرو‌های مسلح، انجام پروژه‌ها و قرارداد‌ها قرار گرفت.

وی در این بازدید‌ها با تأکید بر نوع آوری و برون رفت از بن بست‌های تکنولوژی از متخصیص صنعت دفاعی خواست با ابتکار و خلاقیت و تکیه بر دانش بومی با رویکرد انقلابی و جهادی، در کمترین زمان ممکن پاسخگوی نیاز نیرو‌های مسلح باشند.

امیر حاتمی صنعت دفاعی مستقر در مشهد مقدس را بسیار عالی و پرظرفیت ارزیابی کرد و گفت: با وجود نیرو‌های متخصص، متعهد و با انگیزه در صنایع دریایی، هوافضا، رزم زمینی در مشهد مقدس و ... توانسته ایم خدمات تکنولوژیکی بسیار ارزنده‌ای را به نیرو‌های مسلح ارائه کنیم و امروز با عنایات خاصه‌ی حضرت ثامن الحج (ع) مشهد به عنوان یکی از قطب‌های صنعت دفاعی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ابراز امیدواری کرد: در حوزه‌ی دریایی توانسته ایم گام‌های مهم و اساسی را در تجهیز نیروی دریائی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی برداریم که در آینده شاهد معرفی دستاورد‌های بزرگی در این حوزه خواهیم بود.

امیر حاتمی پیشرفت‌ها در حوزه‌ی هوافضا، صنایع دفاع و هوایی را برجسته دانست و گفت: علی رغم تحریم‌های ظالمانه، متخصصان و دانشمندان وزارت دفاع توانسته اند با شکستن سد‌های پیش رو، مرز‌های علم و دانش و فناوری را بر مدار ایمان و عمل خالصانه پشت سر گذاشته و به دستاورد‌های ارزشمندی همچون جت جنگنده کوثر دست یابند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.