کمیسیون‌های تخصصی مجلس برای «ارتقای الگوی اسلامی- ایران پیشرفت» فعال می‌شوند

کمیسیون‌های تخصصی مجلس برای «ارتقای الگوی اسلامی- ایران پیشرفت» فعال می‌شونداسدالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به «فراخوان رهبر معظم انقلاب درباره الگوی پایه اسلامی ایرانی»گفت: نظام ما دارای یک استراتژی است که این استراتژی اهداف بلندمدت دارد.


وی‌افزود: یکی از اهداف بلند مدت چشم انداز بیست ساله است که در سال ۱۴۰۴ به اتمام می‌رسد لذا سند پیشرفت چشم‌انداز بلندی دارد و ۵۰ سال آینده را هدف قرار داده است.


این نماینده مجلس تاکید کرد: مقام معظم رهبری در جهت تکمیل و تقویت سند پیشرفت جمیع جهات را مد نظر قرار داده‌اند و مطمئنا تصمیمی را می‌گیرند که برای اقتدار نظام و پیشرفت و توسعه نظام مناسب و مفید است.


عضو کمیسیون «آموزش، تحقیقات و فناوری» مجلس گفت: در برخی موارد نتوانستیم از فرصت‌ها برای بهره بردن از ظرفیت‌ها درست استفاده کنیم لذا نیاز بود در این راستا برنامه جدیدی از سوی مقام معظم رهبری در قالب سند پیشرفت ابلاغ شود تا براساس آن افق روشنی برای کشور در نظر بگیریم.


عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان داشت:  کمیسیون‌های تخصصی مجلس برای جمع‌آوری نقطه نظرات نمایندگان در جهت «تکمیل و ارتقای الگوی اسلامی- ایران پیشرفت» فعال خواهند شد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.