آماده انتقال تجربیات گرانبهای طب رزم ۸ سال دفاع مقدس هستیم

خبرگزاری میزان- رییس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه پرستاران و پزشکان ما در طول جنگ در کنار رزمندگان حضور داشتند، گفت: ما آماده انتقال تجربیات گرانبهای طب رزم ۸ سال دفاع مقدس هستیم.
آماده انتقال تجربیات گرانبهای طب رزم ۸ سال دفاع مقدس هستیمبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سردار «حسن عراقی‌زاده» در چهارمین کنگره آسیاپاسفیک طب نظامی که امروز (شنبه ۲۱ مهر) در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، اظهار کرد: در این کنگره سعی می‌کنیم توانمندی‌های بهداری رزمی که برای حفظ جان رزمندگان و مردم به کار برده می‌شود را با میهمانان این نشست که از ۳۰ کشور دنیا هستند به اشتراک بگذاریم.

وی با بیان اینکه این همایش فرصتی برای ارائه توانمندی‌های طب نظامی در سطح کشور‌های شرکت‌کننده است، افزود: این همایش نقطه شروع فعالیت‌های طب نظامی خواهد بود و نتایج آن در پایان در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

رییس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه پرستاران و پزشکان ما در طول جنگ در کنار رزمندگان حضور داشتند، گفت: ما آماده انتقال تجربیات گرانبهای طب رزم ۸ سال دفاع مقدس هستیم.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.