نیروی هوافضای سپاه به نمایندگی از ملت ایران و نیرو‌های مسلح پاسخ محکمی به تروریست‌ها داد

خبرگزاری میزان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه با بیان اینکه دشمن هیچ‌گاه دست از تلاش برای ضربه زدن به نظام اسلامی ما برنمی‌دارد، گفت: نیروی هوافضای سپاه به‌نمایندگی از ملت ایران و نیرو‌های مسلح پاسخ محکمی به تروریست‌ها داد.
نیروی هوافضای سپاه به نمایندگی از ملت ایران و نیرو‌های مسلح پاسخ محکمی به تروریست‌ها دادبه گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی ظهر در آیین پایانی سی و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان نیروی هوافضای سپاه که در سالن اجتماعات بیت امام (ره) در خمین برگزار شد، با اشاره به اقتدار نیرو‌های مسلح اظهار داشت: دشمن هیچ‌گاه نمی‌تواند کوچکترین خدشه‌ای به امنیت نظام اسلامی وارد کنند، چرا که نیرو‌های مسلح کشور با اقتدار در برابر هر گونه توطئه و خباثت دشمنان ایستاده اند.

وی با بیان اینکه دشمن هیچ‌گاه دست از تلاش برای ضربه زدن به نظام اسلامی ما برنمی‌دارد، گفت: از ابتدای انقلاب شاهد این دشمنی‌ها بوده‌ایم و به‌تازگی هم در حادثه تروریستی اهواز مشاهده کردیم که چگونه مردم مظلوم به خاک و خون کشیده شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی در ادامه با اشاره به تلاش‌های جبهه استکبار درایجاد فضای ناامنی در کشور، اظهار کرد: دشمنان تمام سعی خود را به کار بسته اند تا به ابهت نظام خدشه وارد کند، اما باید بداند که دلیرمردان این مرز و بوم همچنان پای آرمان‌های انقلابشان ایستاده‌اند و تا پای جان مقاومت می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بعد از حادثه تروریستی اهواز گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند به دشمن گوشمالی حسابی می‌دهیم، شاهد بودیم که نیرو‌های هوافضای سپاه به‌نمایندگی ازملت ایران و نیرو‌های مسلح چگونه پاسخ محکمی به تروریست‌ها دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی مهم‌ترین افتخارات انقلاب اسلامی بعد از ۴۰ سال تشکیل حکومت اسلامی را حضور مردم در اداره حکومت و قطع دست بیگانگان توصیف و تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی بار‌ها اقرار کرده‌اند که از تکرار واکنش‌های شگفت‌انگیز نیرو‌های نظامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس در هراسند.

وی تصریح کرد: شاهد بودیم که چگونه امام خمینی (ره) با تکیه به قرآن و اهل‌بیت (ع) در راه پیروزی انقلاب اسلامی استوار ایستادند و هرگز از دشمنان هراسی به دل راه ندادند، بنابراین لازم است ما در تبعیت از ولی فقیه با همت و تکیه به اصول اسلامی در برابر دشمنان اسلام و کشور ایستادگی کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه در پایان با اشاره به فضایل اخلاقی امام خمینی (ره)، گفت: امام بزرگوار ما از ویژگی‌هایی همچون ادب و احترام فراوان نسبت به مردم، توجه به فقرا و ایستادگی در برابر مشکلات برخوردار بودند که سبب شد شخصیتی ماندگار از این مرد بزرگ تاریخ ایجاد شود.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.