نشست هماهنگی بررسی (CFT) امروز با حضور روسای ۳ فراکسیون سیاسی برگزار می‌شود/ جزئیات نشست اصلی بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم

جلسه هماهنگی نشست (CFT) با حضور روسای ۳ فراکسیون سیاسی/توضیحات درباره پخش زنده تلویزیونی/ جزئیات میهمانانحشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، در تشریح جزئیات جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای بررسی لایحه «الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم» (CFT) گفت: جلسه بررسی ابعاد این لایحه فردا یکشنبه از ساعت ۶ تا ۸ صبح در صحن علنی مجلس برگزار می‌شود.


وی افزود: از نمایندگان دولت، وزاری خارجه و اطلاعات، سرپرست وزارت اقتصاد و امور دارایی، مسئولین بانک مرکزی و دستگاه‌های صاحبنظر در این جلسه دعوت به عمل آمده است.


فلاحت‌پیشه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این جلسه پخش زنده تلویزیونی و با حضور خبرنگاران برگزار می‌شود و یا خیر؟ گفت: درباره پخش زنده این مراسم به هیئت رئیسه مجلس پیشنهاد داده‌ایم، اما هیئت رئیسه هنوز درباره این موضوع موافقت خود را اعلام نکرده است.

جلسه هماهنگی با حضور روسای 3 فراکسیون سیاسی
رئیس «کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس» در ادامه از جلسه هماهنگی برگزاری این نشست خبر داد و گفت: نشست هماهنگی درباره جلسه بررسی ابعاد لایحه «الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم» (CFT) امروز ساعت ۱۲ با حضور روسای ۳ فراکسیون «نمایندگان ولایی»، «امید» و «مستقلین ولایی» و برخی از اعضای هیئت رئیسه مجلس برگزار می‌شود.


فلاحت‌پیشه تاکید کرد: این جلسه، جلسه هم‌اندیشی است. بالاخره درباره بررسی این لایحه در جلسه فردا، محدودیت زمانی وجود دارد و فقط تعداد محدودی موافق و مخالف قرار است در این جلسه صحبت کنند.


این نماینده مجلس گفت: صاحبنظرین و مخالفین این لایحه در بیرون از مجلس، در این جلسه حاضر خواهند شد.


وی بیان داشت: در این جلسه برای فراکسیون‌های سیاسی مجلس هم زمانی تعیین شده تا برخی از اعضای آن به بیان دیدگاه های خود بپردازند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.