همزیستی تروریست‌ها و آمریکایی‌ها در سه مایلی یکدیگر، نشان‌دهنده پیوندهای عمیق آنهاست

خبرگزاری میزان- معاون پارلمانی سپاه گفت: همزیستی تروریست‌ها و آمریکایی‌ها در سه مایلی یکدیگر در خاک سوریه، نشان دهنده پیوندهای عمیق آنها با یکدیگر دارد.

سردار جوکارسردار «محمدصالح جوکار» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه آمریکایی‌ها در طول سالیان گذشته و با آغاز بحران سوریه، بدون هیچ محدودیتی از تروریست‎‌ها حمایت لجستیکی، مالی و اطلاعاتی می‌کردند، اظهار کرد: همزیستی تروریست‌ها و آمریکایی‌ها در سه مایلی یکدیگر در خاک سوریه، نشان دهنده پیوندهای عمیق آنها با یکدیگر دارد.

وی با بیان اینکه اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت تروریست‌ها و آمریکایی‌ها مشترک است، تاکید کرد: برای آمریکا دردآور است که ببینند در نزدیکی پایگاه آنها در خاک سوریه، یک پایگاه تروریست‌ها توسط ایران از بین می‌رود و نابود می‌شود.

معاون پارلمانی سپاه با بیان اینکه اقتدار هر کشور به مولفه‌های بازدارنده او در برابر دشمن مقابلش بستگی دارد، عنوان کرد: اقتدار موشکی ما در سایه اراده، نوآوری و خلاقیت جوانان برومند کشورمان حاصل شده  و امروز، موشک‌های کوتاه برد، میان‌برد و دوربرد ما، باعث شده تا دشمنان در مواجهه با ما، حساب‌گر باشند و وضعیت را سبک و سنگین کنند.

سردار جوکار خاطرنشان کرد: اگر در عرصه‌های دیگر هم مانند عرصه موشکی به خودکفایی برسیم، قطعا تهدیدات متنوع دشمنان کمتر خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.