سیاست‌های ستاد اطلاع رسانی تبلیغات اقتصادی کشور تدوین می‌شود

خبرگزاری میزان- وزیر کشور با اشاره به اینکه همه اعضا در نخستین جلسه ستاد حاضر شدند، اظهارداشت: در این جلسه مقرر شد تا سیاست‌های این ستاد تدوین و کارگروه‌های مختلف آن تشکیل شودو نهایتا با اطلاع رسانی به موقع و دقیق و درست با مردم ارتباط منطقی و مطلوبی ایجاد شود.
سیاست‌های ستاد اطلاع رسانی تبلیغات اقتصادی کشور تدوین می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، عبدالرضا  رحمانی‌فضلی در حاشیه نخستین جلسه ستاد اطلاع رسانی تبلیغات اقتصادی کشور که پیش از ظهر امروز در محل وزارت کشور برگزار شد گفت: امروز نخستین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی تبلیغات اقتصادی در وزارت کشور برگزار شد.

وی افزود: هدف از تشکیل این ستاد این است که ما انشالله در جهت آرامش و اطمینان و هماهنگی در امور اطلاع رسانی و پاسخگویی‌های به موقع توسط مسئولین و مدیریت مناسب در عرصه خبر، با کمک همه دستگاه‌های ۱۹ گانه‌ای که در این ستاد مستقر هستند، اقدامات خود را انجام دهیم.

وزیر کشور با اشاره به اینکه همه اعضا در نخستین جلسه ستاد حاضر شدند، اظهارداشت: در این جلسه مقرر شد تا سیاست‌های این ستاد تدوین و کارگروه‌های مختلف آن تشکیل شود و نهایتا با اطلاع رسانی به موقع و دقیق و درست با مردم ارتباط منطقی و مطلوبی ایجاد شود.

ادامه دارد

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.