تقدیر نمایندگان استان خوزستان از سفر هجدهم وزیر بهداشت و درمان به استان خوزستان

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از خانه ملت، مجمع نمایندگان استان خوزستان در پیامی از سفر هجدهم دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به استان خوزستان تقدیر و تشکر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

 

نشست اعضای فراکسیون مستقلین ولایی با حضور وزیر بهداشت

 

جناب آقای دکتر سید حسن هاشمی

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

 

در تاریخ سرزمین نامداران، مهد دلاوران و شهادتگاه برومندترین و شجاع‌ترین مردمان ؛ "خوزستان" ، نام شما نیز ماندگار خواهد شد. ماندگار خواهد ماند، بهواسطه خاطراتی که از اولین روزهای دفاع مقدس در جانتان جوانه زده و ریشه دوانده؛ و احترامی که برای شهیدان و جانبازان قائلید؛ و خدمت به مردم را نه کار، که وظیفه میدانید.

هفده  بار در دوران مسوولیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر این خاک پاک قدم گذاشته بودید؛ سفر پنج روزه اخیر اما رنگ‌ و عطری دیگر داشت؛ رنگ اخلاص و عطر ایثار. هفته دفاع مقدس بود و هنوز طنین گلولههای تکفیریان در گوشمان زنگ میزد که در راستای خدمت به مردم و توصیه مقام معظم رهبری جهت تداوم سفرهای استانی ،به خوزستان آمدید و آنچنان که از جهادگری نمونه انتظار میرود، بیش از هزار کیلومتر راه زمینی پیمودید، به شانزده شهر سر زدید و بیتکلف، به میان هموطنانتان، خصوصا مانند هر بار به  منزل شهدا و جانبازان و ایثارگران آمدید؛ به خانه شهید حادثه تروریستی اخیر، حسین منجزی رفتید؛ با معاونین خود در خوابگاه دانشجویی بیتوته کردید و از بیماران و مجروحان حمله تروریستی اهواز، عیادت نمودید؛ تا پاسی از شب با دقت و حساسیت به مشکلات رسیدگی نمودید ،پنجاه و یک پروژه بهداشتی و درمانی را در جای‌جای استان افتتاح کردید و یکی از مجهزترین بیمارستانهای کودکان منطقه و بیمارستان سوختگی  را به هم استانیهایمان هدیه دادید.

امید که این رفتار، حضور امید بخش در سختترین لحظات و شرایط استان و کمک به تقویت احساس امنیت عمومی ، مقارن با حادثه تروریستی ایادی خبیث استکبار ،که علی رغم ملاحظات امنیتی ، از مدت و‌ وسعت پوشش سفرتان نکاستید، الگویی شود برای همه دولتمردان و مسوولین.

توان ما اما در برابر خدماتی چنین بهنگام، در تاریخ این دیار، دعا است و سپاس ،مردمان صبور و مقاوم این استان با هر قومیتی قدردان زحمات شما هستند و خواهند بود، و امید داریم بارها و بارهای دیگر میزبان شما در خوزستان عزیز باشیم.

ایمان داریم که در درگاه الهی مأجور خواهید بود و نامتان ماندگار خواهد ماند در سرزمین نامداران؛ ایران اسلامی.

 

نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی

 

تقدیر ار وزیر بهداشت

پایان پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.