تروریست‌ها و آمریکا یکی هستند و در یک جبهه قرار دارند/ برای سرکوب دشمنان احتیاج به اجازه هیچ‌کس نداریم/ بر اساس فرمان فرمانده معظم کل قوا عمل می‌کنیم و لاغیر

تروریست‌ها و آمریکا یکی هستند و در یک جبهه قرار دارند/ برای سرکوب دشمنان احتیاج به اجازه هیچ‌کس نداریم/ بر اساس فرمان فرمانده معظم کل قوا عمل می‌کنیم و لاغیربه گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگژاری میزان، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای حمله تروریستی اهواز که امروز در مسجد امام خمینی (ره) ستاد ارتش برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: نیرو‌های مسلح یک مجموعه هستند که متناسب با تهدیدات آمادگی‌های لازم را کسب می‌کند و همه بخش‌هایی که وظیفه دارند از حریم امنیت کشور دفاع کنند به تناسب تقسیم‌بندی‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح به اجرای ماموریت خود می‌پردازند.

وی افزود: ممکن است بنا به تدبیر ستادکل نیرو‌های مسلح، یک ماموریت به دو سه بخش نیرو‌های مسلح سپرده شود و یا اینکه ممکن است یک بخش، دو سه ماموریت را انجام دهد.

فرمانده کل ارتش بابیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که بر پیکره نظامی و امنیتی کشور خدشه وارد کنند، افزود: در جنگ ممکن است یک دست زخمی شود که باید آن دست را ترمیم کرد و ممکن است یک نفر شهید شود که باید برای آن شهید جایگزین پیدا کرد.

امیر موسوی با بیان اینکه در حمله تروریستی اهواز، ۲۵ نفر از هموطنانمان به شهادت رسیدند و بیش از ۶۰ نفر نیز مجروح شدند و این مثل تیری بود که به قلب ما خورده است، گفت: ما این مجروحیت را هنوز داریم، اما آن‌هایی که این زخم را به ما وارد کردند ده برابر آن را چشیدند و باز هم خواهند چشید.

وی افزود: دشمنان نباید از این فرصت که دست ما بالا می‌آید خوشحال باشند، چون پتک هر چقدر که بالاتر برود لاجرم محکم‌تر و با شدت بیشتری فرود خواهد آمد.

فرمانده کل ارتش همچنین گفت: ممکن است گاهی اوقات ما بنا به مصلحت، صبور باشیم، اما حتما در جای خودش ضربه را وارد می‌کنیم.

امیر موسوی با بیان اینکه اقدامات تروریستی دشمنان و ضدانقلاب در کشور ما اتفاق جدیدی نیست، خاطرنشان کرد: تروریست‌ها از روز دوم پیروزی انقلاب اسلامی، اقدامات خبیثانه خود را در کشور آغاز کردند و البته این همیشه ما بودیم که بر آن‌ها پیروز شدیم و روسفید و عزتمند از حوادث خارج شدیم.

وی در ادامه با اشاره به صحبت‌های روز گذشته دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در خصوص اینکه پایگاه‌های تروریست‌ها در سه مایلی آمریکایی‌ها در سوریه قرار دارد، گفت: حقیقتاً تروریست‌ها و آمریکا یکی هستند و در یک جبهه قرار دارند.

فرمانده کل ارتش در پایان در پاسخ به سوالی پیرامون اینکه وزیر دفاع آمریکا گفته بود ایران باید برای حمله موشکی به تروریست‌ها با هماهنگی ما عمل می‌کرد، گفت: ما برای دفاع از آرمان‌های کشور و حفظ امنیت مردم و سرکوب دشمنان احتیاج به اجازه هیچ کس نداریم و بر اساس فرمان فرمانده معظم کل قوا عمل می‌کنیم و لاغیر.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.