می خواهیم نگاه مردم به اقدامات بسیج در سازندگی کشور غیرسیاسی باشد

می خواهیم نگاه مردم به اقدامات بسیج در سازندگی کشور غیرسیاسی باشد

سردار غلامحسین غیب پرور در نشست خبری مرحله دوم رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی با بیان اینکه ما در بخش بسیج کارمندی در همین مدت یکماه در هزار و هشتادوهفت محله و روستای کشور میز خدمت تشکیل دادیم، گفت: چهارهزار و صدوبیست و نه مدیر و مسئول ادارات در آن شرکت کردند که چهل و دوهزار و چهارصد و سی نفر از مردم به این میزها مراجعه کردند و بسیاری از مشکلات شان حل شد.

وی افزود: بسیج اصناف ما طرحی را در این یکماه به نام "یک کاسب، یک دانش آموز" به این معنا که کسبه محله های مختلف متعهد شدند که هرکدام یک دانش آموز را برای خرج مسائل تحصیلی به عهده بگیرند و طبق آمار پنجاه و سه هزار نفر از کسبه در این طرح وارد شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما یکماه را با این کار بزرگ در سراسر کشور پشت سر گذاشتیم، گفت: ما هنوز نتوانستیم جمع بندی دقیقی انجام دهیم اما آنچه در کشور انجام گرفته کار بزرگ و دقیقی بوده است. همچنین این رزمایش با تجمع بیش از هفتصدهزار نفر نیروی بسیجی سازمان یافته که تجمع شان اقدام بی نظیری است و از این میزان ششصدهزار نفر در مراکز استانها و صدهزار نفر هم در تهران جمع خواهند شد.

غیب پرور با تاکید بر اینکه ما در سخت ترین شرایط هم می توانیم با امید به آینده جمهوری اسلامی روشن بین باشیم، گفت: نشست و تجمع روز پنجشنبه یک آغاز برای آغاز دومین چهل سالگی انقلاب است، آنچه که دشمن می خواست بگوید که ما چهل سالگی انقلاب مان را نخواهیم دید، به آنان می گوییم که چشم تان کور، ما با امید به انقلاب اسلامی دومین چهل سالگی انقلاب را هم جشن خواهیم گرفت.

وی در پاسخ به پرسشی درباره مشخص شدن سخنران مراسم تجمع صدهزار نفری بسیجیان در تهران، اظهار کرد: تلاش می کنیم در بالاترین سطح میزبان مهمان ویژه خود باشیم و این موضوع تا فردا مشخص می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به این پرسش که آیا آمار جدیدی از برخورد با محتکران توسط بسیج به دست آمده یا نه، گفت: برای این جلسه آمار حدیدی را نگرفته ام که آن را اعلام کنم اما این روند در سراسر کشور ادامه دارد و دوستان ما در سراسر کشور در مبارزه با احتکار همکاری های خوبی با سازمان تعزیرات و دستگاه قضایی دارند.

غیب پرور تاکید کرد: به نظرم مردم ما حق دارند که از اموری که نهادهای انقلابی برای پیشرفت کشور انجام می دهند به خوبی مطلع شوند اما آنچه که درباره بسیج وجود دارد این است که از همه می خواهیم نگاه شان به اقدامات بسیج در سازندگی کشور نگاهی غیرسیاسی باشد.

وی با بیان اینکه از سوی برخی نمایندگان مجلس اعلام آمادگی برای همکاری قانونی با بسیج برای سازندگی کشور شده است، گفت: امیدواریم این روند به خوبی طی شود و در آینده ای نزدیک شاهد همکاری های مجلس و بسیج برای قانون گذاری در این زمینه باشیم. 

ادامه دارد....

29215

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.