بازداشت ۴ نفر به دلیل سنگ پراکنی به کامیون‌ها در خراسان شمالی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی بجنورد (خراسان شمالی) گفت: چهار نفر از عاملان پرتاب سنگ به کامیون‌های عبوری از جاده‌های استان، در چند روز اخیر دستگیر شده اند.

سرهنگ علی پاکدل روز شنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: در چند روز گذشته ۶ مورد حادثه سنگ پرانی و حمله به کامیون‌ها در محور‌های استان گزارش شده که عوامل آن شناسایی و به مقامات قضایی تحویل شدند.

وی افزود: حوادث مزبور در محور‌های بجنورد - شیروان و بجنورد - آشخانه گزارش شده که در آن عواملی با حمله به کامیون‌های عبوری، سبب ایجاد اختلال و خدشه در امر حمل و نقل شده اند.

سرهنگ پاکدل گفت: خسارات وارد شده به کامیون داران در حد شکستن شیشه خودرو بوده است و خوشبختانه خسارت دیگری گزارش نشده است.

وی افزود: در یکی دو روز گذشته هیچ حادثه‌ای از حمله به کامیون‌های عبوری از محور‌های استان منعکس نشده و البته پلیس با تمام نیرو و توان برای تامین و ارتقای ایمنی سفر‌های جاده‌ای و بویژه کامیون داران تلاش دارد.

فرمانده انتظامی بجنورد تصریح کرد: در این زمینه گشت‌های پلیس در جاده‌ها افزایش یافته و با مخلان نظم و امنیت بشدت برخورد می‌شود.

طول راه‌های خراسان شمالی بدون احتساب راه‌های روستایی، یکهزار و ۳۴۳ کیلومتر است که ۱، ۵۴ درصد از راه‌های کشور را به خود اختصاص داده است.

اکنون ۱۶۶ کیلومتر بزرگراه، ۴۳۲ کیلومتر راه اصلی و ۷۴۵ کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.

طول راه‌های روستایی استان هم چهار هزار و ۶۵۴ کیلومتر است که ۳، ۶ درصد از راه‌های روستایی کشور را دارد و در رتبه ۱۳ کشور‌های استان قرار گرفته است.

طول راه‌های شریانی استان ۶۳۷ کیلومتر است که ۱، ۸ درصد از راه‌های شریانی کشور را به خود اختصاص داده است.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.