الحوثی: جهان شاهد شکست اسرائیل است

الحوثی: جهان شاهد شکست اسرائیل است

رهبر انصارالله یمن با اشاره به نقش آمریکا در همه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: دشمن نتوانسته طی هشت ماه جنگ هیچگونه پیروزی واقعی در غزه محقق کند و جهان شاهد شکست آن است.

به گزارش خبرآنی، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن امروز (پنجشنبه)در سخنانی گفت ۲۴۴ روز است که حملات صهیونیست‌های متجاوز و کشتار جمعی علیه ملت فلسطین در نوار غزه ادامه دارد.
وی تصریح کرد: علاوه بر آنچه که دشمن اسرائیلی در غزه و کرانه باختری مرتکب می‌شود، هدف قرار دادن قدس در سطح فعالیت شهرک سازی اشغالگر نیز ادامه دارد. روز چهارشنبه روز نکسه(سالروز جنگ ۱۹۶۷) بود، روزی که دشمن اسرائیلی مسجد الاقصی و مناطق دیگر کرانه باختری را اشغال کرد. هنگامی که آنچه طی شش روز رخ داد را با آنچه که اکنون در طول هشت ماه در نوار غزه در حال رخ دادن است مشاهده می‌کنیم می‌بینیم که دشمن نتوانست هیچگونه پیروزی واقعی در غزه محقق کند.
رهبر انصارالله ادامه داد: از ابتدای انتفاضه در سال ۱۹۸۸ تا خروج ذلت بار ارتش دشمن از لبنان در سال ۲۰۰۰، جنگ ۲۰۰۶ و سیف القدس و سایر نبردها دشمن مجبور به بازگشت حقیرانه با شکست شد.
وی ادامه داد: شکست سال ۱۹۶۷ نمونه واقعی از طمع ورزی‌های دشمن در سرزمین‌های عربی است که تنها با زور سلاح و مقاومت مغلوب شد. دشمن خودش نمی‌خواهد که در مرزهای مشخصی مستقر باشد.

الحوثی عنوان کرد، مقاومت فلسطین در حال حاضر سلاح‌های سبک و متوسط و موشک‌هایی دارد و ما و جهان امروز سطح شکست کنونی دشمن اسرائیلی را مشاهده می‌کنیم.
او گفت نقش آمریکا و شراکت آن در همه جنایت‌های صهیونیستی علیه مردم فلسطین ادامه دارد.

در حال تکمیل

منبع : ایسنا
برچسب ها :

الحوثی اسرائیل

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.