نامزدها بجای تخریب یکدیگر برنامه‌شان را به مردم ارائه دهند

ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ‌پایگاه خبری خبرآنی، درباره اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: ایران کشوری مردم پایه است که همه پایه‌های حاکمیت آن بر اساس انتخابات و دموکراسی بنا نهاده شده است، در این نظام، نمایندگان مجلس، رییس جمهور و اعضای شوراهای شهر و روستا به صورت مستقیم با رأی مردم انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم پای صندوق های رأی بیان کرد: یکی از مولفه‌هایی که در حضور مردم پای صندوق‌های رای موثر است مسائل اقتصادی است، لذا ضروریست که مسئولان سعی کنند فضای اقتصاد و معیشت مردم را بهبود بخشیده و به ثبات برسانند و از سرعت گرانی‌ها بکاهند.

نماینده نجف آباد در مجلس به نقش رسانه‌های معاند در ایجاد یاس و ناامیدی برای کاهش مشارکت مردم اشاره کرد و گفت: دشمن برای ایجاد انشقاق‌های داخلی و گسل‌هایی که میتواند مردم را از آمدن پای صندوق‌های رای منصرف کند، برنامه دارد تا بعد با نیامدن مردم پای صندوق‌های رای گسل‌های جدیدی ایجاد کند پس مردم باید این نکات را در نظر بگیرند.

ابوترابی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در تثبیت وضعیت کشور در بعد بین المللی و ناامید کردن دشمنان برای سخت کردن تحریم‌ها و ایجاد انشقاق داخلی بسیار موثر است.

وی در ادامه حضور مردم در پای صندوق‌های رای را راهکاری برای حل مشکلات کشور عنوان کرد و گفت: تقویت مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای در افزایش اعتبار سیاسی و بین المللی کشور تاثیرگذار است.

نماینده نجف آباد در مجلس ایجاد یاس و ناامیدی و جدل‌های انتخاباتی برای جلب آرا را از شیوه‌های ناپسند تبلیغات انتخاباتی داوطلبان دانست و گفت: نامزدهای ریاست جمهوری باید برنامه‌هایشان را به مردم ارائه دهند، یکدیگر را تخریب نکنند و اگر بخواهند از طریق تخریب دیگران رای بیاورند مطلوب نیست.

ابوترابی اضافه کرد: در مجموع همه برگزارکنندگان انتخابات، مسئولان اجرایی و هر فرد و نهادی که در کشور مسئولیت دارد باید تمام تلاش خود را به کار گیرد و اعتماد مردم به نظام سیاسی بیشتر شود تا ضمن افزایش سرمایه اجتماعی نظام، اقتدار نظام هم بیش از پیش شود و در نتیجه شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور باشیم.

انتهای‌پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.