فردا جمعه آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دانشگاه فرهنگیان

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، علیرضا کریمیان با بیان اینکه تاکنون بیش از 380 هزار نفر از متقاضیان پذیرش در دانشگاه فرهنگیان انتخاب رشته کرده‌اند، گفت: «سامانه جامع آزمون سراسری» برای انتخاب کدرشته‌محل‌های دانشگاه فرهنگیان تا پایان روز جمعه 18 خرداد ماه فعال است.

مشاور سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور افزود: ضرورت دارد متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم سال 1403، به درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش مراجعه و با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری و با توجه به رشته محل‌های اعلام شده در دفترچه راهنمای مذکور، نسبت به انتخاب رشته‌محل‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.

وی با اشاره به شرایط انتخاب رشته پذیرش دانشجو ـ معلم در دانشگاه فرهنگیان، خاطرنشان کرد: متقاضیانی می‌توانند نسبت به انتخاب رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان اقدام کنند که در آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان در اردیبهشت‌ماه سال جاری در روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت ماه در نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 شرکت کرده باشند.

کریمیان خاطرنشان کرد: قبولی نهایی داوطلبان در این آزمون براساس نمره کل نهایی شامل نمره آزمون اختصاصی تربیت معلم، نمره آزمون سراسری، سوابق تحصیلی و نمره ارزیابی شایستگی معلمی خواهد بود .

مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در پایان به داوطلبان توصیه کرد ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم سال 1403 و اطلاعیه‌های منتشر شده در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، انتخاب رشته را به ساعات پایانی مهلت تعیین شده موکول نکنند.
انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.