قیطاسی قهرمان جام پوریای ولی ازبکستان شد

به‌ گزارش پایگاه خبری خبرآنی،  مسابقات قوی‌ترین مردان جهان، جام پوریای ولی در کشور ازبکستان در روزهای 12 و 13 خرداد و با حضور 15 کشور از سراسر جهان برگزار شد.

رضا قیطاسی، قهرمان قوی‌ترین مردان ایران که به تازگی عنوان سوم مسابقات جهانی روسیه را نیز به دست آورده است، به عنوان نماینده کشور در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد و‌ توانست برای سومین سال پیاپی قهرمان این دوره از رقابت‌ها شود.

او امروز چهارشنبه 16 خرداد با استقبال مهدی قراچورلو، نماینده کمیته قوی‌ترین مردان و حبیب‌اللهی، نماینده فدراسیون پرورش اندام به ایران بازگشت.

قیطاسی در خصوص این قهرمانی اظهار داشت: خیلی اذیت شدم و از مسابقه مردان آهنین فرصتی برای ریکاوری نداشتم. سه مسابقه سنگین پشت هم بود و فقط با کمک خدا و دعای مردم توانستم این قهرمانی را کسب کنم، البته وقتی دخترم به من هدیه داد، همه خستگی‌ام در رفت.

وی افزود: این قهرمانی را به محمود قراچورلو تقدیم می‌کنم که بابت از دست رفتن قهرمانی روسیه شرمنده او بودم.

محمود قراچورلو، رئیس کمیته قوی‌ترین مردان، پس از تبریک کسب این قهرمانی عنوان کرد: تبریک می‌گویم که رضا سنگ تمام گذاشت و توانست برای سومین بار جام قهرمانی قوی‌ترین مردان جهان را به کشور عزیزمان بیاورد. این حرکت تکرار نشدنی قیطاسی برای مردم‌ کشورمان بسیار غرورآفرین است و باید به همه ایران بابت این افتخار آفرینی تبریک گفت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.