میدان بعدی امیررضا معصومی بعد از نرسیدن به بوداپست

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، بعد از تغییر میزبان مسابقات آسیای زیر 15 و زیر 20 سال آسیا، تایلند طی روزهای 16 تا 24 جولای 2024 (26 تیر تا 3 مرداد) از این رقابت‌ها میزبانی خواهد کرد.

امیررضا معصومی تا تورنمنت بین‌المللی زاگرب که اولین مسابقه رنک‌دار اتحادیه جهانی بود، مدعی دوبنده سنگین‌وزن تیم ملی آزاد محسوب می‌شد که در کرواسی امیرحسین زارع توانست حضور خود را در المپیک پاریس قطعی کند. بنابراین بعد از این رقابت‌ها، هرچند معصومی باز هم به اردوی بزرگسالان دعوت می‌شد، اما حضورش در تیم ملی این رده سنی منتفی شده و عضو تیم ملی جوانان به شمار می‌رفت.

باتوجه به رقابت المپیکی او با زارع، معصومی که چهار نشان طلای نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان در کارنامه دارد، از شرکت در مسابقات کشوری جوانان معاف شد و در غیاب او محمدرضا لطفی قهرمان قهرمانی را از آن خود کرد و پس از آن هم در جام شهیدان علی‌پناه به مقام قهرمانی رسید اما انتخابی او و معصومی، درواقع حضورشان در جام یاشاردوغو که تورنمنت بین‌المللی رده سنی بزرگسالان بود، محسوب شد که معصومی به مقام اول رسید و لطفی در جایگاه پنجمی قرار گرفت.

معصومی قرار بود همراه با تیم بزرگسالان به تورنمنت رنک‌دار مجارستان هم برود تا در این رقابت‌ها که مدعیانی چون گنو پتریاشویلی گرجستانی و پاریس مِیسون آمریکایی در آن حضور دارند، بار دیگر محک بخورد که به دلیل اقدام دیرهنگام برای ویزایش، همراهی تیم ملی را در این سفر از دست داد.

به این ترتیب باوجودی که معصومی به بوداپست نرفت، احتمالا مسابقات قهرمانی جوانان آسیا، پیش‌درآمدی برای حضورش در پیکارهای جوانان جهان خواهد بود.

به نظر می‌رسد معصومی که امسال آخرین سال حضورش در جوانان را پشت سر خواهد گذاشت، آبان ماه هم گزینه اصلی سنگین‌وزن کشتی آزاد برای شرکت در مسابقات زیر 23 سال جهان در آلبانی باشد، جایی که سال گذشته می‌توانست به پنجمی طلای جهانی‌اش برسد اما به دلیل عدم صدور ویزای آلبانی برای کشتی‌گیران ایرانی، معصومی و دیگر ملی‌پوشان ایران از حضور در آن محروم شدند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.