مستمری‌بگیران بهزیستی و امداد به بیش از 6 میلیون نفر رسیدند

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، دو نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی هر ماه مبلغی را تحت عنوان مستمری به مددجویان تحت پوشش خود پرداخت می‌کنند. بنابر آخرین آمار اعلام شده در حال حاضر تعداد مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اعم از زنان سرپرست خانوار به 5 میلیون نفر رسیده است.

همچنین در حال حاضر تعداد مستمری‌بگیران سازمان بهزیستی اعم از زنان سرپرست خانوار معلولان و ... به یک میلیون و 500 هزار نفر رسیده است، این در حالی است که با اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم و حمایت‌های صورت گرفته تعداد پشت نوبتی‌های مستمری‌بگیر در سازمان بهزیستی به عدد صفر رسیده است.

علیرضا آنجلاسی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنی گفت: مستمری امسال مددجویان سازمان بهزیستی نسبت به سال گذشته با افزایش 30 درصدی همراه بوده است.

وی درباره سرانه‌های پرداختی مستمری به مددجویان در سال جاری تصریح کرد: بر این اساس خانوارهای یک نفره ماهیانه یک میلیون تومان، 2 نفره یک میلیون و 420 هزار تومان، 3 نفره 2 میلیون تومان، چهار نفره 2 میلیون و 550 هزار تومان و خانواده پنج نفره و بالاتر 3 میلیون و 150 هزار تومان دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.