مارتینس: برونو سطح فوق‌العاده‌ای دارد/ تیم ما خاص است

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، روبرتو مارتینس در پی برتری 4 بر 2 خانگی شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش مقابل فنلاند در دیداری دوستانه، درباره گل‌هایی که تیمش در فاصله پنج دقیقه (دقیقه 72 تا 75) دریافت کرد، گفت: ما تا زمانی که 3 بر صفر در نتیجه پیش بودیم، تمرکز خیلی خوبی داشتیم اما در ادامه تمرکزمان را از دست داده و دو فرصت شوت‌زنی به فنلاند دادیم و روی همان ضربات هم دروازه‌مان دو بار باز شد. ما باید روی این مورد کار کنیم. نکته خوب این است که این اتفاق در یک بازی دوستانه رخ داد و این به ما کمک خواهد کرد تا تمرکز بهتری روی بازی داشته باشیم. ما در نیمه دوم به مدت 10 دقیقه در فاز دفاعی عملکرد خوبی نداشتیم و باید روی این مورد پیش از انجام اولین بازی‌مان در یورو 2024 کار کنیم.

وی افزود: جو ورزشگاه ژوزه آلوالاده (ورزشگاه خانگی اسپورتینگ لیسبون) فوق‌العاده بود. همه ما اینجا هستیم تا باعث افتخار پرتغالی‌ها شویم. تعهدی که بازیکنان دارند، این را نشان می‌دهد و این احساس بسیار قوی است. تیم ما خاص است و همیشه می‌خواهیم در بهترین سطح باشیم چون هواداران‌مان شایسته آن هستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال در مواجهه با این پرسش که «آیا دریافت پنج گل در سه بازی اخیر شما را نگران نمی‌کند؟»، اظهار داشت: به نظر من متن مهم است، نه حاشیه! در سه بازی اخیر، ما با بازیکنان جدید و سیستم‌‌های جدید، چیزهای زیادی را امتحان کردیم. به نظرم مهم است که تجربیات جدیدی به هافبک‌های خود بدهیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن به جام ملت‌های اروپا برویم. این گل‌های خورده یک ضعف نیست، بلکه نتیجه عملکردی است که در سه بازی اخیر انجام دادیم.

مارتینس همچنین این پرسش را که «آیا پرتغال یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات یورو 2024 است؟»، خاطرنشان کرد: من واژه "بخت اول" را دوست ندارم. در مسابقات جام ملت‌های اروپا چیزی به اسم بخت‌های اول قهرمانی وجود ندارد. ما بازیکنان زیادی در بهترین تیم‌های اروپایی داریم و این به ما مسئولیت و قدرتی که برای رشد به آن نیاز داریم، می‌دهد. پس از بازی با فنلاند ما حالا قویتر هستیم و در بازی‌های اول یورو 2024 سطح واقعی‌مان را خواهیم دید.

سرمربی اسپانیایی پرتغال همچنین در مورد هافبک تیمش که از زمان روی کار آمدن وی 8 گل به ثمر رسانده و 9 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است، گفت:  برونو سطح فوق‌العاده‌ای دارد. او باهوش است، می‌تواند خیلی کارها را انجام دهد، اما برای ما هوش حرف اول را می‌زند. برونو می‌داند چه زمانی باید سرعت بگیرد و چه زمانی دفاع کند. او بسیار باهوش است. در این دیدار مهم این بود که بدون برونو فرناندز، برناردو سیلوا و کریستیانو رونالدو گلزنی کنیم اما وقتی برونو وارد زمین می‌شود، ما قوی‌تر می‌شویم که این نشانه خوبی است. فرناندز بسیار شاد، سرحال و بازیکن بسیار مهمی برای ما در یورو 2024 است.

پرتغال که پیش از این یکبار فاتح مسابقات یورو شده (یورو 2016) شده، در گروه F رقابت‌های یورو 2024 با تیم‌های ترکیه، جمهوری چک و گرجستان همگروه است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.