رضایت اسپالتی از عملکرد شاگردانش با وجود تساوی مقابل ترکیه

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، لوچانو اسپالتی که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دیداری دوستانه با ترکیه در ورزشگاه دال آرای شهر بولونیا تن به تساوی بدون گل دادند، پس از این دیدار در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» گفت: ما آنقدر خطرساز و باثبات نبودیم، اما در برخی لحظات تیم جلوتر رفت، به ترکیه فشار آورد و سعی کرد کارهایی انجام دهد. به هر حال این یک بازی کلاسیک از سوی تیمی است که تازه در ابتدای راه است و به زمان نیاز هست تا همه چیز مرتب شود.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا این عملکرد از سوی تیم به شما کمک می‌کند تا تصمیم بگیرید که چه کسی را از لیست اولیه خط بزنید تا به لیست 26 نفره نهایی برای یورو 2024 برسید؟»، اظهار داشت: هنوز یک بازی دیگر (بازی دوستانه با بوسنی) برای تصمیم‌گیری باقی مانده است، بنابراین ما تمام زمان مورد نیاز خود را صرف این کار خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا همچنین در مواجهه با این پرسش که «آیا کُندی بازیکنان نیز به دلیل افزایش شدت تمرینات‌شان در چند روز گذشته بود؟»، خاطرنشان کرد: ما باید بدانیم که چگونه سریع تغییر کنیم. تعداد کمی از بازیکنان ما بودند که احساس خستگی کردند و ما به اندازه کافی خطرساز نبودیم که توپ را در نیمه زمین حریف حرکت دهیم.

اسپالتی تصریح کرد: ما در مقطع پایانی بازی سعی کردیم تا کار متفاوتی انجام دهیم، اما بازی عملاً تمام شده بود. پرسینگ خوبی از سوی ترکیه انجام شد، اما ما هم به راحتی توپ را از دست دادیم. من از عملکرد تیمم راضی هستم چون این یک بازی واقعی و فشرده بود. ما هنوز در حال درک چیزهای خاصی هستیم.

آتزوری که روز یکشنبه هفته پیش‌رو در دیدار دوستانه‌ دیگری به مصاف بوسنی‌وهرزگوین خواهد رفت، در مسابقات یورو 2024 در گروه B با تیم‌های اسپانیا، کرواسی و آلبانی همگروه است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.