تساوی ایتالیا و پیروزی پرگل پرتغال در بازی‌های دوستانه ملی

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، در چارچوب دیدارهای دوستانه فوتبال در قاره اروپا که اکثر آنها با هدف آماده‌سازی تیم‌های حاضر در یورو 2024 برگزار می‌شود، شب گذشته (سه‌شنبه) چندین بازی در نقاط مختلف قاره سبز برگزار شد که در مهمترین آنها در ورزشگاه رناتو دل آرای بولونیای ایتالیا، تیم ملی فوتبال این کشور میزبان ترکیه بود و این بازی در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در این بازی که هیچ‌کدام از دو تیم نسبت به دیگری برتری محسوسی نداشتند، لوچانو اسپالتی سرمربی آتزوری و هموطنش وینچنتزو مونتلا روی نیمکت ترکیه، تمرکز خود را بیشتر روی کسب شناخت بیشتر از بازیکنان‌شان قرار دادند و به این ترتیب هر یک از آنها شش تعویض انجام دادند. ایتالیا که در گروه مرگ یورو با تیم‌های ملی اسپانیا، کرواسی و آلبانی قرار گرفته است، در بازی دوستانه بعدی خود روز یکشنبه 20 خرداد به مصاف بوسنی و هرزگوین خواهد رفت. ترکیه نیز در بازی بعدی‌اش دوشنبه برابر لهستان قرار می‌گیرد.

در دیگر بازی دوستانه مهم شب گذشته، تیم ملی پرتغال در ورزشگاه ژوزه آلوالاده شهر لیسبون میزبان تیم ملی فنلاند بود و میهمانش را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد. پرتغالی‌ها که در این بازی کریستیانو رونالدو را در اختیار نداشتند، توسط روبن دیاس در دقیقه 17، دیوگو ژوتا در دقیقه 4 45 (پنالتی) و برونو فرناندس در دقایق 55 و 84 به گل رسیدند. گل‌های فنلاند هم هر دو به وسیله تیمو پوکی در دقایق 72 و 77 رقم خورد.

نتایج سایر بازی‌های دوستانه شب گذشته را در زیر مشاهده می‌کنید:

اسلوونی 2 - ارمنستان یک
سوئیس 4 - استونی صفر
رومانی صفر - بلغارستان صفر
اتریش 2 - صربستان یک
جمهوری ایرلند 2 - مجارستان یک

 

در ادامه بازی‌های دوستانه، امروز نیز چند بازی برگزار خواهد شد که برنامه مهمترین آنها به شرح زیر است:

دانمارک - سوئد، ساعت 19:30
نروژ - کوزوو، ساعت 20:30
بلژیک - مونته‌نگرو، ساعت 22
فرانسه - لوکزامبورگ، ساعت 22:30
اسپانیا - آندورا، ساعت 23

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.