قتل مرد جوان با ضربات مهلک چاقو/ اختلافات شخصی رنگ خون گرفت!

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، اواسط خرداد ماه امسال، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های تهران از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس گزارش کردند. 

با اعلام این خبر، تیمی از زبده‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه قاضی موسی رضازاده؛ بازپرس ویژه قتل شعبه یازدهم دادسرای  امور جنایی پای در سردخانه بیمارستان گذاشتند و با جسد مرد حدوداً 20 ساله‌ای مواجه شدند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد که مقتول در جریان درگیری در یکی از محله‌های غرب تهران قربانی جنایت شده است.

طولی نکشید که تیم جنایی راهی محل موردنظر شدند و با تحقیقات میدانی پی بردند، مقتول به‌خاطر اختلاف شخصی با 2 نفر درگیر شده و در جریان این نزاع، با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

بدین ترتیب کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ابتدا 2 مرد را دستگیر کردند و سپس ماًموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی تحقیقات خود را در رابطه با این جنایت ادامه دهند؛ همچنین یکی از متهمان در بازجویی‌های اولیه به جرم قتل اعتراف کرد.

به گزارش خبرآنی، با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

ضربات اختلافات

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.