شماره پیراهن «موقت» امباپه در رئال مادرید

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید گمانه‌زنی چندساله درباره رفتن او به پایتخت اسپانیا را پایان داد و همزمان گمانه‌زنی‌هایی جدید درباره مسائل مربوط به او در تیم جدیدش را آغاز کرد. جدا از اینکه پست ستاره فرانسوی با توجه به هم‌پست بودنش با وینیسیوس جونیور چه خواهد بود، این سؤال هم برای بسیاری از طرفداران رئال مطرح است که ستاره جدیدشان چه شماره‌ای را خواهد پوشید چرا که نه شماره محبوب او یعنی شماره 7 آزاد است نه شماره‌ پیراهنش در تیم ملی فرانسه (شماره 10).

در حال حاضر پیراهن شماره هفت رئال مادرید در اختیار وینیسیوس جونیور است که بعید به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک خیال ترک کهکشانی‌ها را داشته باشد. در مورد پیراهن شماره 10 اما داستان فرق می‌کند و این پیراهن که اکنون در اختیار لوکا مودریچ است، با رفتن هافبک کهنه‌کار  39 ساله کروات در پایان فصل آینده، به امباپه خواهد رسید. بنابراین تا آن زمان امباپه باید به پوشیدن شماره‌ای دیگر رضایت دهد و مناسب‌ترین شماره هم برای او شماره هموطنش کریم بنزماست.

 

بعد از جدایی بنزما از رئالی‌ها در تابستان سال گذشته، شماره 9 رئال مادرید صاحب نداشته و از آنجایی که این شماره منسوب به مهاجمان نوک تیم‌هاست، طبق گزارش نشریه پاریزین فرانسه، امباپه در پایان یورو با این پیراهن برای هواداران رونمایی خواهد شد. این پیراهن که البته احتمالاً بیش از یک سال تن امباپه نخواهد بود، پیش از این بر تن ستاره‌های دیگری مانند کریستیانو رونالدو (قبل از رفتن رائول گونزالس) و رونالدو نازاریو هم رفته بود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.