وقتی‌ صهیونیست‌ها کم‌ می‌آورند؛ خواهان راه‌حل دیپلماتیک با حزب‌الله هستیم

درپی ناتوانی تل‌آویو در مقابله با حزب‌الله لبنان و حملات شدید و ادامه‌دار آن به شمال اراضی اشغالی، سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم درصدد دستیابی به راه‌حل دیپلماتیک با این جنبش است.

به گزارش خبرآنی، «دیوید مینسر» سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی در این باره گفت: ما در هفت جبهه می‌جنگیم نه فقط جبهه حزب‌الله و حماس.

طبق گزارش خبرگزاری سما، وی اذعان کرد: بیش از ۶۰ هزار اسرائیلی از شمال و جنوب آواره شده‌اند و ما در حال تلاش برای بازگرداندن آنها به خانه‌های خود هستیم.

سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی همچنین افزود: ما خواهان راه حل دیپلماتیک با حزب‌الله هستیم، ما از اسرائیل دفاع خواهیم کرد و وضعیت شمال نمی‌تواند این‌گونه ادامه یابد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که حزب‌الله لبنان امروز (سه‌شنبه) حملات شدیدی را به شمال اراضی اشغالی و به ویژه «کریات شمونه» انجام داد.

از زمان آغاز جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان بر توقف جنگ غزه به عنوان شرط خود برای توقف حملاتش علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده است که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

به گزارش رسانه‌های عبری ده‌ها شهرک در شمال اراضی اشغالی به دلیل حملات حزب‌الله تخلیه شده و این مناطق شبیه شهر ارواح شده است. ساکنان شهرک‌های شمال می‌گویند کابینه نتانیاهو آن‌ها را به حال خودشان رها کرده است و فکری برای حل بحران مناطق شمالی نمی‌کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.